Arıqlamağa başlayanlar üçün 6 ən yaxşı təlim

Bədəndəki  yağları artıq  yandırmaq qərarına gəlmisiniz ? Sizə kömək - 6 ən yaxşı təlim məsləhəti ilə bir və ya iki həftəyə istədiyiniz nəticəyə nail olacaqsınız.

Nədənsə arıqlamaq istəyən hər kəs ilk olaraq qaçış üçün trenajora üz tutur. Və əksər insanlarda  bu  hallarda arıqlamaq  arzusu bir ay sonra buxarlanır , təəcüblü deyil. Səmərəli arıqlamaq ,piyləri əritmə kimi məşq növləri  müxtəlif  mübarizələr tələb edir . Bu edəcəyiniz təlimlərin bir başa ürək damar sisteminə  və maddələr müdalisənə də çox müsbət  təsiri var. Bunun üçün növbəti təlimləri bədəninizin sağlam və piylərdən azad olmağı üçün istifadə edə bilərsiniz .

  1. Kəndir

Heç piyli  boksçu gördünüzmü? Yağları  yandırmaq üçün təlimlərə başlamağın ən yaxşı üsullarından biri kəndirlə olan idman növüdür. " Bu yarım saatda 300 kalori yandırmağa kömək edəcək". 120 kəndir idmanı etsəniz 5 elementlə istəyinizə daha tez nail olacaqsınız .

  1. Öz çəkin ilə idman.

Bu idmanı edərkən onun effektivliyi üçün heç də o qədər də çox çəkiyə ehtiyyac yoxdur.Bunu səmərəli etmək üçün böyük çəki almaq lazım deyil. Fabris deyir ki, barmaqlarınızın ucunda divara söykənib dayanın ,sonra çalışın  qabağa gəlmədən divara söykənərək oturub durun .Bu sizin bel və bədəndə çox qısa müddətdə əzələlərin  yaranmağında böyük rol oynayacaq.

  1. Kölgədə qantel ilə döyüş

Daha bir boks aləmindən element və bir dəfə də təkrar edirik piyli boksçu ringdə cox az zaman qala bilər.Kölgədə döyüş çox yorucu ola bilər üstəlik qantel ilə daha yorucu ola bilər .Ən yüngül qantelləri götürün və zərbələri çalışın tez tez vurun 50 saniyə ərzində .Sonra 10 saniyə dincəlin və yenə 5-7 dəfə təkrarlayın .Bu idmanı güzgü qabağında edin bu sizə artıq çəkidən azad olduğunuzu görməyə vizual kömək edəcək .

  1. Fırlanmaq

Bu idman növünü də unutmamaq lazımdır,bu idman növü bizə bədən tərbiyə dərslərindən tanışdır.Bu idman növünü düzgün yerinə yetirsən döş əzələlərinin bərkiməsinə daha tez nail olacaqsınız. Fabris -sabit tempi tövsiyə edir.5 hərəkəti 15 dəfə təkrarlayaraq davam edin.

  1. İnterval ilə qaçış(asta qaçış)

Eyni sürətlə qaçmaq düzgun deyil  tez arıqlamaq və ürək damar sistemi üçün özünüzü daha çox yükləməlisiniz. Maksimum sürəti 80 faiz artırmaq lazımdır .Bunu 5 dəfə təkrarlayın .

  1. Reyka

Bir müddətlik məşq, bunun üçün də düzgün pozisiyanı alın . Fabris məsləhət görür ki  Düz duruşla  çiyindən barmaq uclarına kimi əllərinizi qabağa çəkin  .Qarnıvızı içəriyə belə doğru çəkin .Bir dəqiqə saxlayın və bunu beş dəfə davam edin .Bu bədəndə yaranacaq əzələlərə atılmış ilk addımlardan biridir. Siz bunun nəticəsini bir gün sonra hiss edəcəksiniz .

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.