Suda qaçmağa davam edin

Aqua jogging ilə qurudakı qaçış performansınızı inkişaf etdirin.

Özünüzü hovuzu və ya dənizə atdığınızda, tək etdiyiniz şey məqsədsiz olaraq suda qalmaq olmasın. Məsələn, suda edə biləcəyiniz aşağı impuls möcüzə bir məşq növü olan AQUA jogging, qaçış formanızın, fitness səviyyənizə inkişaf mövzusunda təsirlidir. Qıçlarınız təbii gəzinti formasında hərəkət edərkən, suyun müqaviməti sizi daha sərt addımlar atmağa məcbur edir. Beləcə quruda atdığınız addım uzunluğuna suda da qovuşa bilərsiniz.

Başlanğıc

Ayaq uclarınızın yüngülcə yerə dəyəcəyi bir dərinlikdə qaçmağa başlayın. Bu şəkildə üst bədəninizi düzgün mövqedə tutmağa alışacaqsınız. Sonra addımlarınızı pozmadan 5 dəqiqə qaçıb, 5 dəqiqə dincəlin. Bu məşqi 2 və 4 dəfə təkrar edin. 30 dəqiqə boyunca qaçabilənədək. Hər işdə qaçış müddətini artırın və istirahət müddətini azaldır.

İşləmə gücünüzü artırın

Nəfəs almadan qaçmağa diqqət edin. Bir neçə məşqdən sonra addım atma  pillələrini artırın. Son nöqtədə nəfəs alıb-verməniz, eynilə quruda etdiyiniz orta bir temp qaçışındakı kimi sürətli bir ritmə çatdırın.

Nəfəsinizi açın

İstirahət aralarında hovuz ətrafında bir iki tur üzün. Sonra bir az daha sürətli bir tempdə üzün. 1 dəqiqə istirahət. Dərhal ardından iki tur aşağı temp ilə və təkrar 1 dəqiqə istirahət.

Düzgün alternativləri tapın

Uzun bir qaçış edəcəksinizsə, quruda edəcəyiniz müddət ərzində suda qaçın. Sürət işləri üçünsə addımlarınızı qısaldın, daha sürətli addımlar atın. Qıçlarınızı sürətli hərəkət etdirin, iş və yenilənmə müddətlərini xarakterinizlə eyni tutun. İstirahət aralarında isə qıçlarınızı yavaşca və nəzakətlicə hərəkət etdirin.

Şərhini yaz