Çəki itkisi üçün üç sadə hərəkət

Arıqlamaq – texniki olaraq  çox sadədir. Əsas odur ki, - ağır iş qrafiki , sabitlik və motivasiya olsun.

Arıqlamaq üçün qərar almısınız? Bu sadə hərəkətlər ilə başlayın. Məşqçi Phil The Sims arıqlamaq üçün bir neçə təlim növü düşünüb, bu təlimlər bədənin müxtəliv yerlərinə yönəldilir.

Sizin ürək damar sisteminiz daha yaxşı işləyəcək ,bədəninizdə olan yağlar isə əriyəcək .

Bəli, bəli, yalnız üç təlimlə şalvarınızın ölçüsünü azaltmaq olar . Və ən əsası -  bu təlimləri evdə  edə bilərsiniz. Təlimi bədən səviyyəsindən asılı olaraq, 6-10 dəfə təkrarlayın.

Sağrı körpü

Yanaşmalar: 6-10 / Təkrar : 15 /istirahət: 0

Sağrı körpü, təkcə qarın azaltmaq üçün deyil həmdə  sizin belinizi möhkəmləndirəcək .

Belinizin üstünə uzanın ,ayaqlarınızı yığın .Çanaqınızı  bir ayaq üzərindən qaldırın ikinci ayağınızı düz açıq formada saxlayın.

Hər ayaq üzərində bu hərəkətləri 5-6 dəfə təkrarlayın .

Bir tərəfli jim girri

Yanaşmalar: 6-10 /Təkrar: 6 Hər bir tərəfdən / İstirahət üçün: 0

Giri Çiyin üzərində saxla. Bədəninizi düz saxlayın. Dizlərinizi yığın ,ayaqlarınızı itələyərək çəkini başıvızın üzərinə qaldırın.S onra yenə qoyun və 3 saniyə sonra təkrarlayın.Bu hərəkətlər kolorini tez yandırır və sizin daha əzələli bədən yığmanıza köməklik  göstərir.

Böyürdə kəskin bıçaq

Yanaşmalar: 6-10 /Təkrar: 5 hər tərəfli / İstirahət üçün: 30 saniyə

Belinizdəki ağrılardan  əziyyət çəkirsiniz? Bu hərəkətlər sizin belinizin aşağı nahiyyəsinin  əzələlərinin  sabitliyi üçün nəzərdə tutulub .

Böyür üstə uzanın sağ ayağınızı sol ayağınızın üzərinə qoyun. Sağ əlinizi başınızın arxasına qoyun sol əlinizi isə balansı saxlamaq üçün böyrünüzdə düz açıq formada saxlayın. Sağ ayağınızı və sol qolunuzu qaldırın. Bir tərəfli hərəkətləri təkrarlayın...

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.