28 günə Kristiano Ronaldo kimi pressə sahib ol (2-ci hissə)

İstəyirsənsə ki, sənin qarın əzələlərin Kristiano Ronaldonun qarın əzələləri kimi olsun? Onda biz deyənlərə diqqət etməlisən.

Hər birimiz bilirik ki, Kristiano Ronaldo ən yaxşı futbolçu olmaqla bərabər eyni zamanda çox gözəl bədənə sahibdir. Bəs o buna necə nail olub. Onun məşq proqramını sizinlə paylaşırıq. İlkin olaraq bir neçə qısa qeydlərimiz var onlara diqqət yetirin.

Qısa qeydlər : Bu məşq proqramı həftədə 3 dəfə olunur. Məsəl üçün məşq proqramı 1 bazar ertəsi, məşq proqramı 2 çərşənbə günü, məşq proqramı 3 isə cümə günü edilməlidir. Şənbə və bazar günləri isə istirahət etməlisiniz.

Bu günkü xəbərimizdə ikinci günün məşq proqramını sizinlə paylaşacağıq.

Məşq proqramı 2-ci gün

İlkin olaraq ağırlıq qaldırma ilə məşq edin. Ayaqlarınızı aralı qoyun və bir az əyilərək arxanızı dala verin. Daha sonra ştanqanı qaldırın və 3 dəfə məşq edin.

Horizontal skamyada bir əlli qantellə məşq. 8 dənə 3 dəfə edin.

Ştanqanı baldır hissənin üzərinə qoy və kürəyin yerdə olaraq arxanı qaldırıb, salmağa çalış. Bu hərəkəti 12 dəfə etmək kifayət edər.

Sol baldırıvı skamyaya qoy və sağ əlinlə qanteli götür. Qanteli tam yuxarıya çəkdiyində 3 saniyə gözlə və aşağıya burax. 8 dəfə et sonra qollarını dəyişərək digəri ilə də eyni hərəkətləri et.

Bu hərəkətlər tam olaraq sona yetirildikdən sonra üçüncüyə keçməniz düzgün sayıla bilər.

Tezliklə məşq proqramının üçüncü gününün hərəkətlərini təqdim edəcəyik

 

Şərhini yaz