Qollara faydası olsun deyə ağırlıq daşlarından necə istifadə edilməlidir?

Məşq zamanı ağır daşları sürətlə qaldıra bilərsiniz. Bunları sürətlə qaldırmaq sayəsində özünüzü Supermen də saya bilərsiniz. Ancaq daşları qadırdığınız qədər, aşağıya salınması da önəmlidir. Ağırlıq daşlarını sürətli formada aşağıya salmağınız, qollarınıza heç bir effekt verməyəcək. Yəni əzlələriniz üçün qazanclı heç bir şey olmayacaq. Eyni zamanda daha sonra ağır daşları sürətlə qaldırmanıza da çətinlik yaradacaq. Məşqdən güclü bir effekt əldə etmək istəyirsinizsə ağırlıq daşlarını aşağıya saldığınız zaman bir az sürəti azaltmalısınız.

Maksimum fayda əldə etmək üçün ağırlıq daşlarını 4 saniyə aralığında aşağıya salın. Aşağı saldığınızda 2 saniyə gözləyin. Daha sonra ağırlıq daşlarını 2 saniyəyə qaldırmağa çalışın və eyni qayda ilə 2 saniyə qaldırılmış daşları saxlayın. Faydasını qısa zamanda hiss edəcəksiniz.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.