Məşq zamanı 3 addıma necə daha yaxşı çömbəlmək olar?

Məşq zamanı 3 addıma necə daha yaxşı çömbəlmək olar? Bu sualın cavabı məhz bu məqalədə.

İlk olaraq formanı düzgün tutmaq lazımdır. Əlbətdəki boynunuzda 100 kq gəzdirmək çətindi. Lakin həmin çəkini yəni ştanqanı boynunuza deyil, çiyninizə qoysanız bu iş daha da asanlaşar. Bu həm təhlükəsizdir, həm də əzələlərə effekti daha çox olacaq.

İkinci addımda isə ayaqlarını daha da eni açmaq lazım olacaq. Əsas hədəf ayaqlarınızın belinizdən bir az daha çox kənara açılmasıdır. Belə olduğu halda ayaq əzələləri də daha effektiv işləyəcək. Bunun sayəsində tarazlığı da düzgün saxlaya biləcəksiniz.

Üçüncü addımda isə beyninizin gücünü işlədin. Məşq zamanı isə beyniniz ən yaxşı işləyən gücdür. Beyin gücünüzə güvənərək məşq proqramınıza diqqət yetirin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.