İdman zallarında doğru və yalnış fikirlər haqqında

İdman zallarında olan əfsanələrə inanmayın. Düzgününü bizdən öyrənin.

Əfsanə 1. Ağırlıq daşlarını daha asta qaldırmaq əzələləri daha böyüdür.

Ağırlıq daşlarını daha yavaş qaldırsanız, məşq prosesiniz də yavaş keçəcək və idman zalında keçirəcəyiniz vaxt da artacaq. Alabama Universitetində aparılan araşdırmaya görə, kişilər iki qrupa bölünüb və 29 dəqiqə ərzində ağırlıq daşları ilə işləmələri izlənmişdir. İlk qrup ağırlıq daşlarını 5 saniyə ərzində yuxarı qaldırıb və 10 saniyə ərzində aşağıya salmışdılar. Digər qrup isə hər ağırlıq daşlarını 1 saniyəyə yuxarı qaldırıb və 1 saniyəyə də aşağı salmışdır. İkinci qrup 71 faiz daha çox yağ yandıra bilmişdir.

Alimlərin fikrincə ağırlıq daşını daha sürətlə qaldırmaqla, qollarınızı daha qüvvətli etmiş olursunuz. Ağırlıq daşlarını yavaş-yavaş aşağı salmaq isə əsas etibari ilə sizin təhlükəsizlik üçün xeyirlidir.

Buna görə də sonda qərar vermək artıq sizin öz seçiminizdir.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.