Ac qalmadan arıqlamağın 10 asan yolu

Sizi daha tox tutacaq və arıqladacaq tövsiyyələr.

Həyatınızı əziyyətə çevirmədən ya da günün hamısını bir ovuc çərəz ilə keçirmədən arıqlaya bilərsiniz. Sizə verəcəyimiz tövsiyələri izləyin və arıqlamağın həzzini çıxarın.

1- Hər zaman nahar edin

Naharsız əsla olmaz. Naharda zülal və yağ qəbul edin.

2- Daha çox yeyin!

Xüsusilə də badam yeyin. Badam, tox qalmanıza kömək edəcək. Ayrıca, əzələ inşası üçün də faydalıdır.

3- Nişastaya yox deyin!

Ağ çörək, kartof və makaron kimi nişastalı qidalar sizi kökəldir. Qidalanmaq üçün buğda məhsullarını seçin. Kartof yerinə də şirin kartof qəbul edin. Təbii ki, çox da yeməyin.

4- Ağır çəkili daşlarla çalışın

Ağır çəkili daşlarla çalışaraq əldə edəcəyiniz əzələlər yalnız performansınızı artırmayacak, eyni zamanda maddələr mübadiləsini də sürətləndirərək daha çox kalori yandırmanızı təmin edəcək.

5- Yeməkdən əvvəl düşünün

İsraf olmasın deyə dünən gecədən qalan peçenyelərə hücum etməyin. Sağlamlığınıza faydalı olan qidaları seçin. Yavaş yeyin, daha uzun müddət tox qalarsınız.

6- Arada özünüzə sərbəstlik verin

Əgər çox qatı intizam altında qidalanma planınız varsa, planınıza sadiq qalmaq çətinləşir. Pizza yemək istəyirsiniz? 2 dilim yeyin. Hamısını yemənizə ehtiyac yoxdur.

7- Karbonhidratları azaldın

Sürətli arıqlamağın ən asan yolu karbonhidratı azaltmaqdır.

8- İnterval qaçışları edin

Uzun bir qaçış etməkdənsə interval qaçışları edin. Daha çox və daha sürətli yağ yandıracaqsınız.

9- İçki içmək olar. Amma...

Dadlandırılmış içkilərdən çox, özünüzə bir qədəh şərab süzsəniz daha yaxşı olacaq.

10- Yağdan qorxmayın

Yağlar sizi tox tutacaq, iştahınızı idarə edəcək. Bədəninizin yağa ehtiyacı olduğunu unutmayın. Amma yeməklərinizdə faydalı yağlardan istifadə edin.