Yaşlanmanın qarşısını alan 4 əsas amil

Xromosomlarınızı bu 4 əsas amillə gücləndirin.

Dərinizi gözəlləşdirəcək, bisepslərinizi böyüdəcək ya da kişiliyinizi sonsuza qədər qoruyacaq heç bir möcüzəvi dərman təəssüf ki, yoxdur. Lakin bədəninizin faydalana biləcək 30 trilyondan çox variant mövcuddur. Ciddiyiz: Bədəninizdəki hüceyrələrin sayından bəhs edirik. Bu hüceyrələrin hər birinin içərisində olan xromosomlardan ...

Hər bir xromosomun ucunda, telomer adı verilən, DNT-nin hüceyrə bölünməsinə köməkçi olan bir qismi var. Hər bir bölünmədə, telomeriniz köhnəlir, bu da yaşlanmağa, ürək xəstəliklərinə, xərçəngə və şəkər xəstəliklərinə yol açır. Telomerlerinizi qoruma altına alaraq, zamanı yavaşlada və yaşlanmağı gecikdirə bilərsiniz.

DNAnızı qoruyun

Somon ya da ton balığı kimi yağlı balıqlar içərisində olan, omeqa-3 yağ turşuları, telomerlerinizin zədələnməsinə qarşı rol oynayır. Digər tərəfdən, bəzi qidaların telomerlerinizə zərər verdiyini də əlavə etmək lazımdır. İşlənmiş qırmızı ət və şəkər, telomerə zərər verən qidalar arasında ön plana çıxanlardandır.

Bu zərərli qidaların qəbulunu minimum səviyyəyə yükləmək və mümkün qədər işlənməmiş, orqanik ət qəbul etməyə çalışın. Ayrıca, telomer qoruduğunu iddia edən möhkəmlətmələri də işə yaradığını sübut edən hər hansı bir dəlilin olmadığını da əlavə etmək olar.

Positiv olun

Qürur, düşmənçilik və ya pessimistlik, telomerlerinizə zərər verir. Gündəlik stressin müasir həyatın bir parçası olduğunu bilirik. Burada əsas fərq yaranan çətinliklərlə, qarşılaşılaşan zaman hadisələrə necə yanaşmağımızdadır. Əgər mənfi enerji ilə yüklənirsinizsə, stress hormonlarınızı coşdura və telomerlerinizi mənfi iş təsirinə ala bilərsiniz.

Bunu edin: Stressli bir vəziyyəti, bir film səhnəsi kimi düşünün. Siz yalnız bir tamaşaçısınız. Film bitdiyində, kreslodan qalxıb həyatınıza davam edəcəksiniz.

Yaşlanmaqdan qaçın

Telomerlərinizi qorumaq üçün edə biləcəyiniz ən təsirli üsul, məşq etməkdir. Məşq, həm də stressi azaldır. Məşq etmək istəmədiyiniz hər an, ağılınıza telomerlərinizi gətirin və məşq etməli olduğunuzu unutmayın.

Orta sıxlıqlı aerobik məşqləri, həftənin 3 günü 45 dəqiqə etməniz, telomeraz adı verilən və zədələnmiş telomerlərin təmirinə kömək olan hormonun fəaliyyətlərini 2 dəfə artır.

Bu qeydi də unutmayın: məşqlərini seyrək edən, etdiyiniz zaman da həddindən artıq məşq etməniz, telomerlərinizə zərər verə bilər. Çünki həddindən artıq məşq etmək, telomerləriniz üçün yaxşı bir şey deyil.

Tətillərinizi yenidən gözdən keçirin

Çimərlikdə günəşin altında uzanmaq yerinə, sizi başqa yollardan yeniləyə biləcək bir tətil seçin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.