İdmanla məşğul olan kişilər bunları bilməlidir

  1. Siz hər gün press eləməklə qarındakı piylərdən xilas ola bilməyəcəksiniz. Siz yaxşı qarın əzələlərinə sahib olacaqsınız, amma onlar piylərin arxasında gizlənəcək. Qarın yağlarının əriməsi üçün qarnınızı sıxın və əzələrinizi bu formada çalışdırın.
  2. Əgər istəyirsinizsə ki, əzələləriniz gözəl olsun, o zaman idman zalına 2-3 dəfə gedin və hər məşqdən sonra dartınma ilə məşğul olun. Əks halda əzələriniz bodybuildinglə məşğul olanlar kimi görünəcək.
  3. Hər gün iki 2 stəkan su için və 10 dəqiqədən sonra 2 xörək qaşığı zeytun yağı için. Alma yesəniz də olar.
  4. 3-cü bənddə yazılanları etdikdən 10-15 dəqiqə sonra səhər yeməyi yeyə bilərsiniz. Səhər yeməyini kalorili yeməklərlə zəngin edin. O sizi gün ərzində enerjili saxlamalıdır.
  5. Yeməkdən sonra su içilməsi qadağandı. O, mədəni genişləndirir. Eyni zamanda maddələr mübadiləsini ləngidir. Yeməkdən sonra suyu ancaq, 40 dəqiqə sonra içə bilərsiniz.
  6. Qidalanmanızı az-az edin. Yeməyi gündə 5 dəfə yeyin. Hər 3 saatdan bir. Amma hər gün eyni saatlarda.
  7. Axşam saat 18:00-dan sonra yemək yemək olar. Ancaq bir şərtlə ki, siz 3-4 saatdan sonra yatmağı planlaşdırırsınız.
  8. 16:00-dan sonra ancaq zülal tərkibli qidalar qəbul edin. Çünki günün yarısından sonra karbohidratlar yağa çevrilir.
  9. Soyuq duş qəbulu bütün xəstəliklərin dərmanıdır. Dan dövranını yaxşılaşdır və dərinin rəngini yaxşılaşdırır.
  10.  Maddələr mübadiləsinin yaxşı getməsi üçün asta-asta yeyin.
  11.  Birdən aclıq hissi sizə gələrsə, 30 dəfə oturub durun. Bu aclıq hissini ləngidəcək.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.