Qarnınınz uzun müddətdir arıqlamırsa, buna səbəb olanlar nədir?

Uzun müddətdir məşq etməyinizə baxmayaraq hələ də qarın əzələlərinizi görə bilmirsinizsə, bunun səbəblərini nəzərdən keçirməyiniz lazımdır.
Bədənin ən əsas qisimi haradır? Təbii ki qarın.

Sağlamlıq baxımından ən təhlükəli qisim də qarın bölgəsidir. Çünki mövzu sağlam həyat olduğunda, bədən kütlə indeksinizdən çox bel ətrafı ölçüləriniz daha kritik rol oynayır. 2016-ci ildə edilən və International Journal of Obesitydə aparılan araşdırmaya əsaən, bədən kütlə indeksi dəyərləri sağlam olan şəxslərin 30% -dən çoxunun insulin müqaviməti, həddindən artıq yüksək təzyiq, xolesterol və iltihab kimi problemlərlə müharibə apardığı ortaya qoyulmuşdu.

Elə isə, bədənin bu əsas qisimində işləri yoluna qoymaq şərtdir.

Siz də bunun fərqindəsiniz və qarnınızdan xilas olmaq üçün məşqlərinizə davam edirsiniz. Lakin qarnınızı heç cür əridə bilmirsiniz. Bəs səhvi harada edirsiniz?

Sizin üçün qarın yağlarından xilas olmağın qarşısına sədd çəkən başlıca səhvləri yığdıq. Qarnınızdan xilas olmaq istəyirsinizsə, düşmənlərinizi yaxşı tanımanız işinizə çox yarayacaq.

Stressin pik nöqtədə olan vəziyyəti

Stressə bağlı olaraq ifraz olunan adrenal hormonlar, qarın ətrafında adaha çox yağlanılmağa yol açır. Arıqlamaq istəyirsiniz və yandırdığınızda daha az kalori alırsınızsa, qarın bölgəsindən itirmədən əvvəl bədəninizin digər qisimlərindən yağ itirmək lazımdır.

Elə isə, stressinizi idarə etməniz lazımdır. Stresslə mübarizə etmək üçün təsirli üsullara ehtiyac varsa bura baxa bilərsiniz.
Sonsuz sayda qarın məşqi edirsiniz

Regional iş sizə bir fayda verməz. Qarın məşqləri sayəsində mərkəz bölgənizi qüvvətləndirə bilərsiniz. Bu, əlbəttə yaxşı bir şeydir. Lakin yalnız qarın məşqi edərək, qarın əzələlərinizi gizləyən yağlardan xilas olmanız mümkün deyil. Plank hərəkətləri çox miqdarda kalori yandırmaq mövzusunda işə yaramayacaq. Daha çox yağ yandırmaq üçün, ilk növbədə, bütün bədən hərəkətlərini qiymətləndirin.

Bol miqdarda işlənmiş qida istehlak edirsiniz

İşlənmiş qidalarda bolca olan fruktoza, qarnınızın sallanmasının ən əhəmiyyətli səbəbləri arasındadır. Bunun səbəbi isə, fruktozun, bədən tərəfindən digər şəkərdən daha fərqli şəkildə metabolizə edilir olmasıdır. Bəli, meyvədə də fruktoza var. Lakin gündə onlarla banan yemədiyim təqdirdə meyvə yemək qarnınızı şişirtməyəcək. İşlənmiş qidaları (yəni köhnə yeməkləri) süfrənizdən tutun.

Məsələ əslində yağlar deyil

Bəzi hallarda əsl günahkar yağlar olmaya bilər. Xroniki şişkinlik, laktoza dözümsüzlük ya da həssas bağırsaq sindromu kimi problemlər də qarnınızın böyüməsinə yol aça bilər.

Kifayət qədər zülal qəbul etmirsiniz

Yağ yandırmaq baxımından zülal kritik rol oynayır. Qarın əritmək üçün isə daha da kritik rol oynadığını söyləyə bilərik. Çünki yüksək zülallı qidalanmaq, bədəni əzələ itirməkdən çox yağ itirməyə itələyir.

Şərhini yaz