Bu qidalar D vitamini ilə zəngindir

Günəşli bir ərazidəsinizsə və yetərincə günəşə çıxa bilmirsinizsə, D vitamini çatışmazlığı yaşamağınız olduqca yüksəkdir. Ürək və damar xəstəliklərinin qarşısını alan D vitamini çatışmadıqda reproduktiv sağlamlığa mənfi təsir edir. Xüsusilə yaşı 35-i keçən şəxslərdə D vitamini çatışmazlığına daha çox rastlanır. Üstəlik D vitamini qanımızda kalsium səviyyəsini bəlli edən və bağırsaqdan kalsium əmilməsinə yardım edən bir vitamindir. Bəs D vitamini çatışmazlığının qarşısını almaq üçün nə yeməliyik?

Balıq

Həm sağlam, həm ləzzətli qida olan balığı həftədə ən az 3 dəfə yesəniz, D vitamini ehtiyacınızı böyük səviyyədə almış olursunuz.

Kartof

Püre halında olan kartofa bir az yağlı süd əlavə etsəniz, gündəlik D vitamini ehtiyacını ödəmiş olacaqsınız.

Göbələk

Göbələk gündəlik D vitamini ehtiyacının 7 faizini qarşılayır

Süd və süd məhsulları

Pendirlər və tam yağlı süd kalsium baxımından zəngindir

Yumurta

B12 və protein baxımından çox zəngin olan yumurta gündəlik D vitamini ehtiyacının 4 faizini qarşılayır.

Şərhini yaz