Güclü qollara sahib olmaq üçün məşq proqramı

Qol əzələlərinizin böyüməsini istəyirsinizsə, onlara bu superset məşqi ilə sürətli bir şəkildə həcm qazandıra bilərsiniz.
Bir araşdırma zamanı kişiləri bir yerə toplayıb, "Bədəninizdə ən çox nəyi dəyişdirmək istəyirsiniz?" deyə soruşmuşlar, ən çox alınaan cavab isə "qol ölçüsü" olmuşdur. Klassik qol proqramlarından fərqli bir prinsipi mənimsəyən bu superset məşq proqramı, qol əzələlərinizi məcbur edərək maksimum inkişafın açarı olma xüsusiyyətini daşıyır. Proqramın sonundakı hərəkət isə qollarınızın alov almasını təmin edəcək. Nəhəng qollar üçün artıq kiçik sirr sizdə.
Təlimatlar: Hərəkətləri superset şəklində edin və əzələlərinizin üzərindəki gərginliyin tamamilə itməməsi üçün superset sonlarında maksimum 60 saniyə dincəlin. Hər iki superseti də tamamladıqdan sonra bitirici məşqi edərək işinizi sonlandırın. Bu məşq proqramını həftədə 3-4 gün edə biləcəyiniz kimi, digər bölgələrinizi işlətdiyiniz məşqlərin sonunda da tətbiq edə bilərsiniz.
Superset 1 

STANDİNG DUMBBELL CURL  3 SET X 10 TƏKRAR

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.