Qış aylarında çəki almanızın 5 səbəbi

Qışı sevmək çətindir: soyuq, hər zaman soyuq, hər zaman bir zülmət var və işiniz sizi öz həyatıyla elə işğal edir ki, aylar üzünüzü aylardır görməmiş kimi hiss edir.

Qışda geydiyiniz şeylər tədricən daha dar olur. Şalvarındakı düyməni daha da sıxır. Qar yağdıqca qarın yetişdirirsiniz.

Niyə belə olur? Niyə qışda çəkiniz artır? Qışda arıqlamaq mümkündürmü?

Əvvəlcə kilo alıb, çıxardığınız səbəbləri sıralayaq.

Çölə çıxmırsınız

Qışda axşam saatlarında evə gəldiyinizdə, yatmaq istəyirsiniz.

İsti havalarda isə bu belə olmur. Müntəzəm olaraq tətbiq etməyə davam etsəniz belə, açıq havada sərf etdiyiniz insanların sayı azalır.

Nə etməliyəm? Çölə çıxmaq üçün cəhd edin. Dostlarınızla bir-birinizi bağlayın. Yeməklər arasında kiçik yürüşlər edin. Qış idmanlarını da edə bilərsiniz. Enerji və gündəlik fəaliyyət səviyyəsini artırmaq üçün bu yollardan istifadə edin.

Partilərdə çox yeyirsiniz

Həftəsonları soyuq havada tənbəlləşirsiniz və sifariş yeməklər yeyirsiniz

Həftə günləri balanslı və sağlam olmağa çalışarkən, həftə sonları birdən çox yemək yeyə bilərsiniz.

Müraciət edə biləcəyiniz ən yaxşı taktika, soyuducunu ağıllıca doldurulmasıdır. Lifli qidalar, meyvələr, tərəvəzlər və zülallara üstünlük verin. Bu hərəkətlə iştahınızı qoruyacaqsınız və uzun müddət tox qalacaqsınız. Beləliklə, çox yemək təhlükəsindən xilas olursunuz.

Asan başagələn yeməklərə qaçırsınız

Qış, yalnız depressiyaya səbəb olmaz; bu da stress səviyyəsini artırır. Mövsümi şərtlərin çətinliyi sizin vaxtınızın daha da məhdudlaşdırılmasına gətirib çıxarır və buna görə də, evdə sağlam yemək hazırlasanız, qidaları seçmək zamanı asanlarını seçirsiniz. Tez yeməklər, sifarişlər, xüsusilə yemək, imtina edilməzdir. Bu da fərqli bir ölçüyə sahibdir: duzlu qidalara yönəlirsiniz; çünki duz stress hormonunun kortizol səviyyəsini azaldır. Bundan əlavə, oksitosin səviyyəsini yüksəldir. Şəkər üçün də oxşar nəticələr tətbiq olunur. Şirin qidalar da insanı yaxşı hiss etdirir. Ancaq bu qidalar həmişə kalorilidir və yediyiniz zaman, qarın böyüyür.

Bu problemdən qurtulmanın yeganə yolu, sağlam yeməyə başlama və son saatlarda yeməyin qarşısını almaqdır. Zülala üstünlük verin, tərəvəz ilə də onu dəstəkləyin.

Əhvalınız aşağı düşür

Günlər nə qədər qısa olarsa, əhvalınız da bir o qədər aşağı olar. Qış aylarında özünüzü, yorğun, tükənmiş, depresif və enerjisiz hiss edirsiniz. Bütün bu amillər sayəsində, qarın böyüyür. Çünki əhvalınız aşağı olduğunda daha çox yeyirsiniz. Yeməklər yetərincə yaxşı olmadıqda, əhvalınızı toplamaq üçün spirtə müraciət edirsiniz. Yəni kalori daha da artır. Gündə 2 pivə içmək, əlavə 220 kalori əldə etmək deməkdir. Bundan əlavə, spirtli içki qəbulu da iştahınızı artırır və daha çox yağlı qidalara yol açır.

Yemək hazırlamaq üçün başqa yolları seçin. Dostlarınızla daha tez-tez danışın, məşq edin, yaxşı yeməyin və stresin qarşısını almaq yollarını axtarın.

Yuxu rejimizin pozulur

Günlərin qısalması, yuxu nümunələrinə təsir göstərir. Yataqda daha çox vaxt sərf etməyə başlaya bilərsiniz kimi, mövsümi şəraitdən asılı olaraq, yuxusuzluqla mübarizəyə başlamaq imkanı da var.

Sizin yuxu modeliniz sağlam həyatın açarıdır. Yuxu rejiminin korlanması, sizin əlavə çəki almanıza səbəb olacaq.

Şərhini yaz