Dərsimiz, protein...

Əzələ inkişafı üçün açar qidalanmamız olan zülala dair, bir idmançının bilməsi lazım olan hər şeyi müzakirəyə qoydunuz. Hansı mənbələrdən və ya əlavələrdən, nə zaman və nə qədər almanız lazım olduğu sualları, elmi məlumatlar biz sizə təqdim edəcəyik.
Qidalanma mövzusunda "Nə yeyərsən olan" deyirlər. Əlbəttə ki, xeyir; əslində bunun tam tərsi olduğunu sübut edən yaxşı bir nümunələr var. Ancaq yəqin ki, siz də daxil, bədən inkişaf etdirmə idmanıyla maraqlanan bir çox adam heyvani qidalarla qidalanır.
Vücudumuz, sümüklərimiz, saçlarımız və dırnaqlarımız yüksək nisbətdə zülaldan ibarətdir. Eyni zamanda zülal sintezi deyilən əzələ inkişafı prosesi üçün enerji təmin edir. Səhər qaçışlarından əvvəl çiy yumurta yeməyiniz faydalıdır. Qida alimləri zülal üzərinə bir çox araşdırma edir və idmanla maraqlanan kəslər olaraq bizim vəzifəmiz, bu məlumatlara əsaslanıb və qidalanma planımızı buna görə yaratmaqdır. Budur, zülala dair bilməniz lazım olan hər şey məhz bu xəbərdə.
Daha çoxuna ehtiyacınız var :
Hər zaman bir az böyük düşünün. Gündəlik alınması təklif edilən miqdar olan 56 qramdan daha çox zülal qəbul edən kəslərin, qazanımlarını artıracağını söyləyə bilərik. .Və bu qazanclar əzələlərin də kənarına uzanır. Zülal ağırlıqlı qidalanma daha uzun müddət tox tutur,diyabet və ürək xəstəliklərinin qarşısını almağa köməkçi olur.
Yaxşı nə qədər zülala ehtiyacınız var? Tərəzinin üzərinə çıxın və məşq proqramınızın ağırlığı mövzusunda özünüzə qarşı dürüst olun. Yüksək sıxlıqda məşq edən kəslərin, bədən ağırlığındakı hər bir 450 qram üçün 0,77 qram zülal istehlak etməsi lazımdır. Yəni 81 kq ağırlığındakı biri, gündə 139 qram zülal almalıdır. Həftədə beş gün məşq edən və çalışması ən az bir saat davam edən kəslər, bədənindəki hər bir 450 qram üçün 0,55 qram zülala ehtiyac duyur. Həftədə üç-beş gün məşq edən və məşq müddəti 45 dəqiqə ilə bir saat arasında dəyişən kişilərdə isə, bu dəyər hər bir 450 qram üçün 0,45 qram zülal təşkil edir. Yəni bu şəkildə çalışan birinin gündə 80 qram zülal istehlak etməsi lazımdır.
Məqsədiniz çəki atmaqdırsa, yenə də aldığınız kalorinin böyük qisminin zülaldan gəlməsini təmin etməlisiniz. Kaloriləri yanacaq olan əzələ kütləsini qorumaq üçün, bədəninizdəki hər bir 450 qrama qarşılıq 0,45 ilə 0,68 qram zülal alacaq şəkildə, zülal istehlakınızı yüksəltməlisiniz. Bu mövzuda əhəmiyyətli bir yanılmaya toxunacaq olsaq; xeyr, əlavə zülal böyrəklərinizə zərər verməz.  Gündəlik təklif edilən miqdardan çox zülal istehlak etmək sizə əlavə fayda verməyəcəyi kimi, zərər da verməz. Bu zülalları əlavə enerji olaraq yandırmaq lazım olacaq.
Hər biri eyni deyil :
Quru yemiş və paxla kimi bir çox yemək, yaxşı bir nisbətdə zülal ehtiva edir. Ancaq günlük istehlak üçün ən yaxşı zülal qaynaqları yumurta, ət və balıqdır. Ancaq heyvani qidalara məhkum olmadan, bitki mənşəlli qidalarla da tam zülal yarada bilərsiniz. Bunun üçün gündəlik paylar ayırın və ya tək bir payda; paxlalılar, quru yemiş və taxıl istehlak edin. Lakin bitki mənşəlli zülallardan heyvani zülallar qədər fayda ala bilmək üçün, ehtiyacınız olan zülal miqdarının 20-25 % nisbətindən daha üstün qidalanmalısınız .
Yumurta, az yağlı süd, qatıq, yağsız ət və balığa yer açmaq üçün, yağ və karbohidrat istehlakınızı azaltmanız lazımdır. Lakin unutmayın; çəki problemi yaşayırsınızsa əsl günahkarı birbaşa yağlar deyil,karbohidratlardır. Yağ sizi tox tutarkən, karbohidrat qan şəkərinizi ani yüksəldib, aşağı saldığı üçün, daha asan acırsınız.
Vaxt bölgüsü çox əhəmiyyətlidir :
Müəyyən zamanlarda, hətta istirahət edərkən belə bədəniniz zülal dağıtması və inşası həyata keçirir. Ən az 30 qram zülal yediyiniz hər səfərdə, üç saat davam edəcək bir zülal sintezini yumruqlayırsınız. Bunu bir düşünün: Ən çox zülalı nə zaman istehlak edirsiniz? Axşam yeməyində, elə deyilmi? Bu vəziyyətdə günün yalnız bir neçə saatında əzələ inkişafını alovlandırısınız, geri qalan zamanda isə əzələ dağıtması olacağını düşünmürsüz. Buna görə də zülal istehlakınızı bütün günə yaymalısınız. Bədəniniz zülalı tək səfərdə müəyyən bir yerə qədər idarə edə bilər.
Məşq üçün enerji almaq məcburiyyətindəsiniz :
İdman edən hər kəsin məşqdən sonra zülal alması lazım olduğunu bilir. Yaxşı amma nə qədər və nə zaman? Məşqdən sonra əzələlərinizin zülala qarşı həssas hala gəldiyini deyə bilərik. Bu da əzələlərinizi inkişaf etdirmək üçün əlinizə keçən bir fürsətdir. Zülal qəbulunu bölməli, məşqdən 30 dəqiqə əvvəl və 30 dəqiqə sonra olmaq üzrə, iki dəfə istehlak etməlisiniz.
Əgər ağırlıq məşqi edər və zülal almazsanız, inkişaf deyil bədəninizi məhv edərsiniz.
Hər kəs protein tozu istifadə edə bilər :
Zülal möhkəmlətməsi, protein tozlarından əldə edəcəyiniz amin turşusu, yalnız sıx idman edənlər üçün deyil, hər kəs üçün faydalıdır. Ən yaxşı seçim, süddən əldə edilən whey zülal tozudur. Zülal tozu kimi amin turşulardan ibarət qatqılar, yalnız yüksək səviyyə idmançılar üçün deyil, bu ehtiyaca sahib hər kəs üçündür. Protein tozları içdikdən sonra 15 dəqiqə içində qana qarışır.

Şərhini yaz