Yeni bir məşq proqramına başlasam nə ola bilər?

2017-ci  il ilə birlikdə köhnə məşq proqramlarınızı da geridə buraxmağı planlaşdırırsınızsa, indi oxuyacaqlarınız sizi xoşbəxt edə bilər.

İçəridən dəstək...

Dəyişiklik bir gecədə meydana gəlir. Yalnız siz bunu görə bilməzsiniz. Press də zamanla ortaya çıxacaq, lakin ürəyiniz və beyniniz, dəyişmənin faydalarından faydalanmağa daha əvvəl başlayır. Beyninizdəki boz maddəyə gedən qan axışını və oksigeni artırmaq üçün tək bir məşq kifayətdir. Ürək-damar fitness mənasında təyin edici olan qan miqdarınız, yeni bir məşq proqramından 8 gün sonra artır.
Daha az ağrı, daha çox qazanc...
İlk günlərdə bədəninizi sərhədlərin kənarına keçəcək şəkildə məcbur etmək, əzələlərinizdə iltihab və mikro cırıqlar meydana gəlməsinə səbəb olur. Bu cırıqların yaxşılaşması qüvvətlənmənizi təmin etsə də, bu müddətdə canınız olduqca yandıracaq. Yataqdan üzünüzdə ağrı dolu bir ifadəylə qalxmaq istəmirsinizsə, məşqlərinizin sonunda 5 dəqiqəlik bir köpük roller masajı edin. Məşqdən əvvəlki isinmə məşqlərini də atlayın: Sydney Universitetinin, etdiyi araşdırmaların nəticəsində bunun vaxt itkisi olduğunu söyləyir.
Dəyişmə istəyi...
Gündəlik enerji tükətmə ani artımlar, aclıq hormonunun da yüksəlməsinə gətirib çıxarar. Üstəlik o andan etibarən tempi aşağı salmaq də işə yaramaz. Şikagodakı Loyola Universitetinə görə, bu kimi vəziyyətlərdə sərhədlərinizi bir az daha məcbur edərək, qan dövranınızın mədə bölgəniz yerinə əzələlərinizə doğru istiqamətləndirə bilərsiniz. Aclıq böhranlarına maneə törətmək üçün məşqdən əvvəl, məşq əsnasında və sonrasında 300-500 ml su qəbul edin.
Qaranlıqda böyümə...
Yuxu, özünəgəlmə üçün çox önəmlidir. Lakin işıqlar söndüyündə özünüzü gərgin hiss edirsinizsə, bunun günahkarı idman sonrası yüksələn adrenalininiz deyil. National Sleep Foundation'ın məlumatlarına görə, insanların yalnız 3 %-i məşq səbəbiylə gecə yuxusunda olarkən, 83 %-i isə məşq sayəsində yatır. Yenə də yata bilmirsiniz? Axşam yeməyindəki karbohidrat miqdarını artıraraq yuxu hormonu səviyyənizi yüksəldə ya da məşq əvvəlində kafen qəbulunu azalda bilərsiniz.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.