Biz də istəyirik...

Güclü və estetik bir omba artıq kişilərin də hədəfidir. Baş məşqçi Orhan Yılmazın yazısı.

Bədən inkişaf etdirmə idmançıları olaraq bədənimizin hər nöqtəsində istədiyimiz inkişafı təmin edə bilərik. Ən mükəmməl formaya qovuşmaq üçün məşqlərlə təpədən dırnağa hər bir əzələ qrupumuzu işlədirik. Ən yaxşı görünüş üçün iki qızıl qayda vardır. İlkin qayda, yəni xarici yağ toxumasının ən incə hala gətirilməsidir. Bununla birlikdə ikinci olaraq, bədəndə simmetriya (bədənin sağ və sol tərəfinin uyğunlaşması) və harmoniyası (alt bölgənin üst bölgəylə bərabər olması) əhəmiyyətlidir. Ümumi görünüş üçün isə mərkəz əzələlərinin əhəmiyyəti böyükdür. Öndən baxıldığı zaman qarın əzələsi formasının əhəmiyyətindən bəhs etməyə onsuz da ehtiyac yoxdur. Yaxşı ya arxadan? Bu nöqtədə omba əzələləri dövriyyəyə girir. Arxadan estetik bir görünüş üçün güclü omba əzələləri çox əhəmiyyətlidir.
Öndən baxıldığı zaman möhtəşəm qarın əzələlərinə sahib olan bəylər, artıq arxadan baxıldığı zaman da estetik bir görünüş tutmaq adına omba formalarına diqqət göstərirlər. Arxa əzələləri, qadınların da kişilərdə xüsusilə diqqət etdiyi bölgələrdən biridir.
Siz də möhkəm bir omba formu üçün iki yol izləyə bilərsiniz. Hal-hazırda çalışdığınız qıç və ya kürək proqramınıza bəzi əlavələr edə bilərsiniz. Yaxud xüsusilə omba çalışan bir proqram meydana gətirib, bunu ümumi proqramınıza inteqrasiya edə bilərsiniz. Hər iki üsul üçün ideal məşqləri və daha yaxşı səmərə almanın özəl nöqtələrini sıralayaq.
Ayaq proqramına bunları əlavə et :
Squat - Bir az daha çox kürsüyə oturur kimi çökün, ombanı daha çox hiss edərsiniz.
Walking Lung Step-up - Orta 50 sm-lik bir yüksəlkiklərə çıxıb, enin.
Leg kickback - Total hip, DAP və ya cable crossover maşınlarından kömək ala bilərsiniz.
Abductor - Əgər kürəyiniz söykənən isə omba yanaqlarını, bir az önə əyilərək edirsinizsə alt omba əzələsini sıxlıqda hiss edərsiniz.
Məşq proqramına bunları əlavə et : 

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.