Press çıxarmanız üçün kömək edəcək 5 qida

Əzələli qarına sahib olmaq üçün ehtiyacınız olan altı qida və qarın yağlarından xilas olmaq üçün qaçınmanız lazım olan 5 qida barəsində danışacağıq.

Hər gün idman salonuna getsəniz belə istədiyiniz səviyyədə əzələli qarın üçün yediklərinizlə xüsusi olaraq maraqlanmanız lazımdır. Düzgün qidalar, çətin məşqlər üçün yanacaq təmin edəcək, əzələ inşa edəcək və six-Packın diqqətə çarpanlaşması üçün qarın yağlarından xilas olmanıza kömək edəcək.
1. Süzmə, qatıq ye...
240 ml-sində 23 gr əzələ inşa edici zülal olmasının yanında süzmə qatıq, kalsium və probiotik baxımından da zəngindir.
2. Whey protein tozu
Bu zülal qaynağına, şaxələnmiş zəncirli amin turşuları (BCAA'lar) daxildir. BCAA'lar məşq qaynaqlı əzələ hasarını azaldarkən əzələlərin daha sürətli toplanmasını təmin edir və mərkəz bölgənizi qüvvətləndirir.
3. Tam taxıl məhsulları
Kompleks karbohidratların, xüsusilə də tam taxılların məşqinizə güc təmin etməkdə əhəmiyyətlidir. Tam taxıllardakı lif, qarın yağlarını əridərkən, bədənin toxluq hissi hormonlarını yüksəldir, bunun sayəsində həddindən artıq yemənin də önünə keçir.
4. Badam
Sağlam həyat üçün, badam  yeyin. badam qəbizliyin qarşısını alır və həzm dostudur. Tərkibində olan faydalı yağlarla mədəni tox tutur və qan şəkəri səviyyəsini balanslaşdırır.
5. Yaşıl çay
Kafein və antioksidantla yüklü yaşıl çayın sağlamlığa bir çox faydası vardır. Hər iki qida elementi də qarındakı çox yağlardan xilas olmanıza kömək edərkən, məşqlə birlikdə mərkəz qüvvəsinin rekord səviyyədə yüksəlişinə yol açır.
Sonda onu qeyd edək ki, mərkəz bölgənizin inkişafını istəyirsinizsə, axşamdan qalan yeməkləri yeməyin və spirtli içkilərdən uzaq durun.

Şərhini yaz