Bədəndə olan piyləri yandırmaq üçün super məşq proqramı

Böyük əzələ qruplarını işlətdiyin üçün yüksək enerji tələb edən məşqlər seçərək, nəbz atış sürətinizin pik nöqtəyə qalxmasını təmin edə bilərsiniz. PLAN Alt bədəniniz üçün 10 təkrardan bir məşq edin, daha sonra istirahət etmədən yenə 10 təkrar edəcəyiniz bir üst bədən məşqini keçin. Bu iki məşqin də böyük əzələ qruplarını işlətməsi çox əhəmiyyətlidir. İlk setləri bitirdikdən sonra 60 saniyə dincəlin. İki hərəkəti də 4 set şəklində etməlisiniz.
Hədəflənən əzələlər :
BÜTÜN ALT BƏDƏN, Trapez, sinə, çiyin əzələləri.
Deadlift - Bir ştanqın qarşısına keçin, ayaqlarınız çiyin genişliyində açıq olsun. Ştanqı üstdən qavrayın, bədəninizin təbii duruşunu qoruyaraq ştanqla birlikdə ayağa qalxın. Ştanqı yavaşca endirin və yerə dəydikdən sonra ikinci təkrara keçin.
BENCH PRESS (10 təkrar)
Düz bir skamyaya arxa üstə uzanın və bir ştanqı üstdən qavrayaraq sinənizin üstündə saxlayın. Ştanqı yuxarı qaldırın və təkrar sinənizin üstünə endirin.

Şərhini yaz