Daha böyük əzələlər üçün super set

Əzələləriniz iki fərqli əzələ lifi növündən ibarətdir. Yavaş sıxılan əzələ lifləri daha zərifdir və dayanıqlılıqla əlaqədar fəaliyyətlərdə dövrəyə girir. Sürətli sıxılan əzələ liflərinə isə daha çox ağırlıq qaldırarkən ehtiyac duyulur .Əslində əzələ liflərinin hamısının böyümə potensialı vardır. Ona görə də əzələ böyütmək üçün iki fərqli əzələ növünü də təsirli şəkildə işlətmək lazımdır.
Əsas plan : Bir məşqi 10 təkrar olaraq edin, daha sonra eyni əzələ qrupunu istirahət etmədən 20 təkrardan başqa bir məşqlə işlədin. Daha sonra bir dəqiqə dincəlin.Bu işi iki ya da üç set olaraq etməniz kafidir.
Hədəflənən əzələlər :  Sinə, Triceps və ön  çiyin əzələləri
INCLINE BENCH PRESS (10 təkrar)
Bucaq altında bir skamyanın üzərində olarkən tam sinələrinizin qarşısında bir cüt qantel tutun və yuxarı qaldırın.
PUSH-UP (20 təkrar)
Klassik jim məşqini edin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.