Qarın əzələləri məşqinin faydaları

Qarın əzələlərinin məşq etdirilməsinin 5 faydasını sizə təqdim edirik.

Saysız hesabsız qarın məşqlərini etməyinizin məqsədi yəqin ki, yay aylarında uzaqlardan belə sayıla bilən qarın əzələlərini görməkdir. Amma əməyinizin qarşılığını çox daha fərqli yollardan da almış olacaqsınız.Qarın əzələlərinin məşq günlərində sizi motivasiya edəcək 5 faydaları sizə təqdim edirik.
1. Məşq qabilliyətinizi artıracaq
Waterloo Universitetinin onurğa mütəxəssisi Dr. Stuart McGill, mərkəz bölgə məşqləri etmənin sürət ya da qüvvət tələb edən hər hansı bir idmanda daha yaxşı bir atlet olmanızı təmin edəcəyini söyləyir. Çünki mərkəz bölgələri qüvvətli olduğunda gücünüz digər əzələlərə daha yaxşı çatdırılır və bunun sayəsində daha sərt yumruq ata bilırsiniz.
2. Dayanıqlılığı artırır
İdman həkimliyi mütəxəssisi J.Christopher: "Qüvvətli bir mərkəz bölgəsi idman və hətta ev işləri əsnasında hərəkət edərkən daha balanslı olmanızı təmin edir". Bunun sayəsində həm sşikəstlik halları, həm də hərəkətləriniz sizin üçün daha məhsuldar olur. Tarazlığınızı test edin: Qollarınızı önə doğru uzadaraq tək ayağınızın üzərində durun. Bir dəqiqəni tamamlaya bilirsinizsə, keçdiniz.
3. Bədən ağrılarını yox edir
Kanadalı mütəxəssislərin araştırmasına görə, yaxşı bir mərkəz bölgə məşqi belinizi gücləndirəcək və şikəstliyə qarşı qoruyacaq. Bel hissəsində hər hansısa bir probleminiz varsa, omurğanızı tamamən işlədəcək press məşqini edin.

Şərhini yaz