Əla qarın əzələləri üçün sadə 3 hərəkət

Qarın əzələləri üçün ən təsirli hərəkətlərin nələr olduğu mövzusundakı müzakirələrə son verin və aşağıdakı məşqləri edin. Waterloo Universiteti tərəfindən edilən bir araşdırmaya görə, mərkəz bölgənizi gərginlik altında qalma müddətini artıran izometrik məşqlər, qarın əzələlərinizin inkişafını sürətləndirir.
The Plank 
Jim mövqeyi alın, ancaq ağırlığınızı ön qollarınıza yükləyin. Bu şəkildə 10 saniyə dayanın. Bu bir təkrardır. Təkrar aralarında ombanızı zyerə alçaldın və 2-3 saniyə dincəlin.

The Bird Dog

Əllərinizin və dizlərinin üzərinə çökün.S ol qolunuzu və sağ qıçınızı bədəninizlə eyni xəttə gələnə qədər qaldırın. Bu şəkildə 10 saniyə dayanın. Ardından tərəfləri dəyişdirin.

The Side Plank

Bədəninizin sağına doğru uzanın. Ayaqlarınızı düz tutun və bədən ağırlığınızı sağ ön qolunuzla dəstəkləyin. Ombanızı yerdən qaldıraraq bu şəkildə 10 saniyə dayanın. Ardından tərəfləri dəyişdirin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.