Sağlamlıq topu ilə sərt bir qarın əzələləri əldə edin

Sağlamlıq topu ilə edəcəyiniz bu hərəkət ilə sürətinizi və koordinasiyanızı inkişaf etdirərkən, qarın bölgənizi də sərt formada sağlamlaşdıracaqsınız.
Bu videoda,yüngül ağırlıq istifadə edərək mərkəz bölgənizi yüksək sürətlə çalışdıracaqsınız. Hər bir təkrarda fərqli ayağınızı istifadə etməniz, koordinasiya baxımından da inkişafınızı təmin edəcək. Sağlamlıq topunun hər bir çarpışında, qıç və omba əzələləriniz dövriyyəyə girəcək.
Topu bir aşağı bir yuxarı hərəkətlə tamamlamaq üçün qollarınız da məşqdən nəsibini alacaq. Sürətin mühafizə edilməsi, mərkəz bölgənizin qüvvəti və koordinasiyası, hər yaşdan idmançının ehtiyac duyduğu 3 şeydir. Bunu unutmayın. Əgər daxili məkanda çalışırsınızsa və qarşınızda bir divar varsa, topu divara ata bilərsiniz və koordinasiya ilə qüvvət baxımından daha çox uğur əldə edə bilərsiniz. Bu hərəkəti edərək eyni zamanda ürək sürətinizi də artıracaqsınız və bunun sayəsində ürək-damar sisteminizi də inkişaf etdirmiş olacaqsınız.
Hərəkəti 20-30 saniyə ərzində edib, 30 saniyə istirahət edin. Beləcə 1 turu tamamlamış olacaksınız. Toplamda 5 tur edin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.