Kütlə qazanma problemini həll et

Cılız adamdan quruluşlu adama keçid etmənin yolu doğuluşdan bu kompleksə sahib olmaq deyil: Böyük ağırlıq qaldır və böyük boşqablarda yeməklər ye. Yəni qabınızı zülalla doldurmalı və bədəninizə kalori yükləməsi etməlisiniz. Yaxşı bu qədər sadəmi? Xeyir, qulağa gəldiyi qədər sadə deyil. Bəzi adamlar nə qədər ağır qaldırırsa qaldırsın (ya da boşqabını nə qədər doldurursa doldursun), qarşılığını ala bilməz. Əzələ inşa etmənin də bir elm olduğunu xatırladarıq. Bu işin şifrələrini həll edən hər kəs qazanımlarını artıra bilər. Bunun üçün qeyd etdiklərimizin hər birini mütləq şəkildə etməlisiniz.
Kütlə qazanma planı :
Daha əzələli bir duruş üçün hər gün qolları işə salmaqla bir yerə çata bilməzsiniz. Bunun üçün yükü bütün bədəninizə paylaştırmalısınız. Həftəlik proqramınızı əvvəldən hazır edin və bütün əzələ qruplarınızı balanslı və təsirli bir şəkildə çalıştıracağınızdan əmin olun. Tövsiyələrimizə əməl edin və gündəlik məşqinizi bu əzələ qruplarına görə təyin edin.
Bazar ertəsi : Ayaq məşq günü - Plyometric squat
Çərşənbə axşamı : Sinə və triseps - Bench press
Çərşənbə : Ayaq məşq günü - Barbell squat
Cümə axşamı : Bədən və biseps - Bent over row
Cümə : Çiyin və qol - Arnold press
Şənbə : Bütün bədən məşqi - Kettlebell snatch, overhead swing ve burpee
Bazar : istirahət
Bu proqramı başlanğıc nöqtəsi olaraq ələ alın və zamanla inkişaf etdirin. Bədəninizin səsini dinləyin. Əzələlərinizdəki geriləmənin əsas olduğunu və məşq ağırlığını hiss etmirsinizsə əzələlərinizin kifayət qədər gəriləmədiyini ifadə edəcək. Məşqdən iki gün sonra özünüzü necə hiss etdiyinizə baxın. Ağrı hiss etmirsinizsə, əzələlərinizin ehtiyacı olan fərqli məşqləri seçin, təkrar və set sayını artırın.
Ağıllı menyu yaradın... 

Şərhini yaz