Səhər yeməyinin faydaları və ya zərərləri nədir?

Yeni bir araşdırmaya görə, erkən saatlarda bir şeylər yemənin gün ərzində fəaliyyətinin artımına səbəb olur.
Bu günə qədər min dəfə, səhər yeməyin etməmək zərərli olduğunu eşitmisiniz. Yaxşı səbəbini heç düşündünüzmü? İngiltərədəki University of Bath araşdırmaçıları, nsəhər yeməyi etmənin faydalarını işıqlandıran yeni bir işə imza atdılar. Araşdırmaçılar, yetkin insanların kiloları və ümumi fəaliyyət səviyyələri üzərində səhər yeməyi etmənin nə kimi təsirləri olduğunu araşdırdılar. Səhər yeməyi edən qrupdan səhər 11.00-dək 700 kalorilik bir səhər yeməyi etmələri istenlərkən, səhər yeməyi etməyən digər qrupa axşama qədər yalnız su içmələrinə icazə verildi.
Nəticələr necə oldu? Erkən saatlarda səhər yeməyi edənlərin fiziki fəaliyyət səviyyəsi gün ərzində yüksək qaldı. Evində, işində və idman salonunda kafi enerjiyə sahib olmaq istəyirsinizsə, işin nəticələri sizə səhər yeməyi etmənin məqsədlərinizə çata bilməniz mövzusunda köməkçi olacağını söyləyir. Lakin hər nə qədər səhər yeməyi edənlər daha enerjili olsalar da, kilolarında hər hansı bir azalmaya rast gəlinmədi. Hətta, səhər yeməyi etməyənlərə nisbətən daha çox kalori yandırıblar.
Səhər yeməyi etmək enerji artımına səbəb olur; ancaq kilo vermə mövzusunda köməkçi olmur. Fitness hədəflərinizə görə bu həm yaxşı, həm də pis ola bilər. Əgər kilo vermək istəyirsinizsə, hər nə qədər yediyiniz ilk şeylər maddələr mübadiləsinin hərəkətə keçməsini təmin etsə də, səhər erkən saatlarda səhər yeməyi etməniz kilo vermənin əsası olmadığını bilməlisiniz. Əgər daha aktiv bir həyat tərzinə sahib olmaq və fitness mərkəzli fəaliyyətlərinizi daha enerjili hiss etmək istəyirsinizsə, səhər yeməyi ən yaxşı dostunuz olduğunun da fərqində olmalısınız.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.