Bir daşla iki quş vurun

Yağ kütlənizdən xilas olma müddətini üstünlük olaraq görün və bunu edərkən qüvvətinizi də artırın.

Mürəkkəb və bütün bədəni koordinasiya olaraq işlədəcək qüvvət məşq proqramlarınızda iştirak etməsi kritik əhəmiyyət daşıyır. Bu hərəkətləri etdikdə əhatəli bir şəkildə qüvvətlənməklə qalmazsınız; bədəniniz bu böyük əzələləri yeniləyə bilmək üçün çox iş edəcəyindən, məşq bitdikdən sonra belə kalori yandırmağa davam edərsiniz. Tək bir hərəkət içində bir-birinə bağlı və əməkdaşlıq ilə işə vərdiş əzələ qruplarının fəaliyyətə keçməsinin, kinetik baxımdan da bədənimizə fayda təmin etdiyini söyləyən Şəxsi Məşq müşaviri Çağdaş Cemre Kılıç, "Qüvvət işləri edərkən maşınlardan xilas olmaq, bədən əzlələrini artırmaq və daha çox əzələ qrupunu dövrəyə soxaraq optimal zamanda yüksək səmərə almanın yolu çox yüklənmə hərəkətlərdən keçər " deyir. Ümumi qüvvətinizi artırmaq və ürək-damar səviyyənizi yuxarı çəkmək üçün tətbiq edə biləcəyiniz bu məşq proqramıyla yağ yandırarkən qüvvətlənə biləcəksiniz, işin müxtəlifliyi sayəsində isə monotonluqdan da xilas ola bilərsiniz.
TALİMATLAR: Bu məşqin məqsədi yağ kütlənizi azaltıb qüvvətinizi artırmaq olduğu üçün, proqramı həftədə 3-4 dəfə edə bilərsiniz və ya öz proqramlarınızın sonuna əlavə edə bilərsiniz. Hərəkətləri  3 tur şəklində edin. Hərəkətlərin ağırlığını fitness ssəviyyənizə görə seçin və hərəkətləri  lazım olan ağırlıqda yetməkdən çekinməyin. Məşqdən sonrakı gün isə mütləq dinlənin.

01 MAN MAKER (PUSH-UP, RENEGADE ROW, HALF BURPEE, THRUSTER)

02 JUMPİNG LUNGE WİTH MEDİCİNE BALL SİDE ROW

03 SKATER JUMP HER YÖN İÇİN 

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.