Biseps əməliyyatı

Xəyallarınızdakı qalın qollara qovuşmaq üçün, dörd bir qoldan qazanımlarınızı alovlandıran texniki variantlarımız var.
Daha böyük qollar üçün sonu gəlməyən tekrarlardan çox lazımdır bunlar; Biceps əzələlərinizə mümkün olan hər baxımdan baxmalısınız. Qol məşqlərində bunu reallaşdıra biləcək 7 ipucu bizdə mövcuddur.
1. İsinin Qol əzələlərinizin ən yaxşı şəkildə inkişafını istəyirsinizsə, bu əzələlərin sıxılma müddətlərini uzatmalısınız. Əllərinizə bir cüt qantel alaraq oturun. Ovuc içlərinin qarşıya baxmasını təmin edin .Tək bir ön qolunuzu qaldıraraq yerə paralel olmasını təmin edin. Bir qolunuzu belə tutarkən digər qolunuzla 10 təkrar curl edin. Qollarınızın mövqeyini dəyişdirərək məşqi təkrar edin və hər qol üçün 3 set edin.
2. Tempi yüksəldin Qaçış bantında 5 dəqiqə qaçaraq istiliyi ucaltdıqdan sonra, 5 dəqiqəliyinə kürəyə keçərək qanınızın qarın əzələlərinizdən qollarınıza axın etməsini təmin edin.
3. Damarlarınızı nümayiş etdirin Yağ miqdarınızı azaltmaq üçün 20 dəqiqəlik aerobika ilə məşqlər edin Aşağı yağ diyetiylə birlikdə qollarınızdakı damarların necə ortaya çıxdığını görəcəksiniz.

Şərhini yaz