Məşqdən əvvəl xırda atışdırmalar yemək olarmı?

Yeni bir araşdırma, yekun cavabı əldə etmiş ola bilər.

Məşqdən əvvəl bir şey yeməlisinizmi yoxsa yeməməlisiniz? Elm insanları, illərdən bəri cavabı axtarılmaqda olan bu müzakirəyə son nöqtəni qoymuş ola bilər: Birləşmiş Krallıqdakı Bath Universiteti araşdırmaçıları, American Journal of Physiology'də yayımlanan işlərində, bir qrup çox kilolu kişini oksigen tüketimlərinin maksimum dəyərlərinin 60 %-ni istifadə edərək, 60 dəqiqə ərzində icra etdi. İlk olaraq, iştirakçılar bunu boş mədəylə etdilər. Təcrübənin ikinci mərhələsində isə iştirakçılara məşqdən 2 saat əvvəl karbohidrat baxımından zəngin bir nahar təqdim edildi.
İki mərhələ arasında müqayisə edilən adına da iştirakçılardan qan və yağ toxuması nümunələri alındı. Nəticəni birbaşa açıqlayacaq olsaq, ən başında soruşduğumuz problemin cavabını "xeyr" olaraq açıqlamaq məcburiyyətindəyik. Məşq zamanı yağ toxuması, yenilən paya reaksiya verməklə məşğul və bu da toxumada müsbət dəyişikliklərin daha az reallaşması və uzun vəd edən səhiyyə faydalarının daha az görülməsi demək idi.
Məsələni bir də kompleks ölçüsündən ələ alacaq olsaq, PDK4 və HSL adlı iki genin, aclıq və məşq sonrasında yüksəldiyini və qidalanma və məşqin ardından azaldığını söyləyə bilərik. PDK4'dəki artım, iştirakçıların maddələr mübadilələrininin karbonhidratı çox yağ anbarlarından bəsləndiyinə işarə edirdi. HSL'dəki artım isə, məsələn maksimum oksigen istehlakının 60 %-nin istifadəsi ilə həyata keçirilən 60 dəqiqəlik gedişdə olduğu kimi, aktivitidəki artıma bağlı olaraq yağ toxumasının saxlanılan enerjini istifadəsini göstərirdi.
Bir daha təkrar söyləyək: Məşqdən əvvəl mütləq qidalanmanıza ehtiyac yoxdur. Hər şeydən kənar, boş mədəylə məşq etmək, kilo vermə mübarizənizdə sizə kömək edəcək ya da sizə daha sürətli kilo verdirəcək deyə bir şey də yoxdur.

Şərhini yaz