Arıqlamağın asan yolu

Yeni bir araşdırmaya görə, səhər erkən saatda məşq etdikdən sonra səhər yeməyi etmək, kilo vermənin ən ağıllıca yolu ola bilər.
Günə kalorili bir səhər yeməyi ilə başlama mövzusunu böyük nisbətdə həll etdik. İndiki səhər yeməyiniz daha fərqlidir: Səhər yeməyini pas keçib ac qarınına məşq etmənin, maddələr mübadiləsini odlayıb ümumi yağ yaxın nisbətini yüzdə 8 artırdığını qarşıya qoyur.B una alternativ digər görüş isə, səhər yeməyi həzm edilməsini gözləyib daha sıx bir məşq edərək daha sürətli kilo verməyi təklif edir. İkisi də cəzbedici olduğu üçün, vəziyyət bir az qarışıqdır.
Scranton Universitetində edilən aktual bir araşdırma, ac qarınına məşqin kilo vermək üçün daha təsirli olduğu məlumatını təsdiqləyir amma bu məlumatı yuxarıdakı fikirdən fərqli arqumentlərlə əlaqələndirir. Araşdırmaçılar, səhərlər yemək yemək, məşq zamanlamasının, günün davamındakı iştahı necə təsir etdiyini tapmağa çalışdılar. Iki iştirakçı qrupuna fərqli zamanlarda birə-bir eyni səhər yeməyi verildi. Hər hansı bir istiqamətləndirmə edilmədən, günorta və axşam yeməyi üçün nə zaman özlərini hazır hiss etdikləri müşahidə edildi. Günün ilk payını kettlebell məşqindən sonra yeyənlər, əvvəl yeyənlərə nisbətən gün ərzində 900 kalori daha az sərf etmişdilər.
İradəli olmağa ən çox ehtiyac duyduğumuz bu qış aylarında, gün içində aclıq böhranları yaşamayıb həm də 900 kalori az alma ehtimalı qulağa xoş gəlir. Səhər yeməyini məşqin ardından etmənin bir üstünlüyü də, gecikdirmədən çox onu doyurucu bir paya çevirməkdir. Praktik bir tost, rahatlıqla yeri hisə verilmiş somon balığı və yumurtalı bir çörək əla seçim ola bilər.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.