Sizi tox tutacaq dolu boşqab

Gün boyu tox bir qarınla gəzmək üçün makro qida elementləri arasındakı qızıl nisbəti tapmalısınız. Aşağıdakı mini rəhbər, idarəli atıştırmanıza da yarayacaq.
1. 30 % zülal
Tox mühafizəkar xüsusiyyətiylə yumurta, ən yaxşı mənbələrdən biridir. Washington Universitetində edilən bir araşdırmada, 30 % zülal ehtiva edən bir qidalanma planı tətbiq etmə, gündə ortalama 441 kalori daha az aldırır.
2. 40 % yağ
Orta dərəcədə yağ ehtiva edən qidalanma planları, daha böyük diametrli zəifləmə müvəffəqiyyətləriylə əlaqələndirilir. Yalnız, doymamış olması önemlidir. Somon balığına ən yaxşı alternativi axtarırsınızsa, yer fındığı əzməsi istehlak edin.
3. 30 % karbohidrat
Bədəndə yavaş həzm edilməsi üçün, aşağı glisemik indeksli olanları istehlak edin. Yulaf möcüzəvi bir seçənəkdir. Özəlliklə də məşq sonrası səhər yeməyinə daxil etdiyinizdə, gün boyu aclıq hiss etmə ehtimalınızı azaldar.

Şərhini yaz