Diyabet riskini azaltmaq üçün həftədə 3 dəfə bunu yeyin

Diabet riskini 35% azaltmaq üçün qidalanma planınızda bu qidalardan daha çox istifadə edin.
Özünüzü diabetdən qorumaq istəyirsinizsə, yeməklərinizdə daha çox paxlalı (xüsusilə mərcimək) istehlak etməyə çalışın.
Klinik Nutrition-də dərc olunan yeni bir araşdırmaya görə, 4 il paxlalı mərcimək, noxud və s. həftədə 3 dəfə yesəniz diabetin inkişaf riski 35 % daha aşağı olar.
Araşdırmada bakteriyaların diabet riskini nə qədər azaltdığından bəhs edilmir. Lakin tədqiqatçılar tükənən lif miqdarının artması və buna görə də aşağı glisemik üstünlük olduğunu vurğulayırlar. Bu, yeməklərinizdən sonra qan şəkərinin kartof və ya çörək kimi qidalardan qaynaqlandığını və qan şəkərini liflə saatlarla sabit saxladığı anlamına gəlir. Glysemik nəzarət səviyyəsi də əvvəlki araşdırmalarda diabetə qarşı qorunmaq üçün təsirli bir strategiya olaraq qəbul edildi.
Bundan əlavə, gündəlik təklif olunan lif miqdarı ən az 20-30 qram olmalıdır.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.