İstirahət günüdən daha çox fayda almağın 8 yolu

Bədəninizi toparlamaq üçün burdayıq.

Xoşbəxtlik yolu ilə bunu alın. Yaxşı şənbə gününə gedən yol əvvəlki gecədən keçir.
Səhər sekslə məşğul olun.
Səhərə bir şans verin. Sekslə məşğul olun və ehtirasınızı qaldırn. Testosteron səviyyəniz seksinizi artırır və minimum məşqlərinizi artırır. Bu yolla sizin əzələ inkişafınıza dəstək verəcəksiniz və növbəti günün təliminə bədəniniz hazırlamış olacaq. İmmunitet sisteminizi də gücləndirəcəksiniz.
Spirtli içki qəbul etmisinizsə, o zaman növbəti gün məşqə günortadan sonra başlayın.
Sizin azad gününüzdü və bir az çox spirtli içki içdiniz? Sakit olun, ancaq bunu bilməliyik: Alkoqol qəbul etdikdən sonra testosteron səviyyəsi 23% -ə qədər 16 saata düşə bilər. İstirahət günündən sonra, səhər deyil, günorta yeməyindən sonra, məşqinizi növbəti gün üçün planlayın.
Aşağı qlisemik karbohidratlar qəbul edin.
Bədəndəki stokları yeniləmək baxımından məşq etmədiyiniz istirahət günlərində aşağı glisemik indeksli qidalara daha çox üstünlük verəcəksiniz. Ən aşağı qlisemik index qidaları qaynadılmış tərəvəzlər olacaq.
İsinmə hərəkətləri edin.
İstirahət günündə edəcəyin məşqlər, performansını və əzələ artımını dəstəkləyəcək.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.