Məşqdən öncə istifadə olunduqda əzələ parçalanmasının qarşısını alan 5 BCAA

Əgər əzələlərin israf edilməsindən əziyyət çəkirsinizsə və təliminiz vacibdirsə, lakin az inkişaf etsəniz, BCAA dəstəyi sizə kömək edə bilər.
Yemək istehlakı istifadə edərək, bədəndə itkin olan və ya gündəlik qida məqsədləriniz istiqamətində itkin olan qidaların əlavə edilməsidir. Məqsədi sizin əzələlərinizi artırmaqdırsa, protein və amin turşusu istehlakı əsasən daha yüksək olmalıdır. Əlbətdə ki, bu zülal təsiri ilə vücudunuzla işləməyiniz vəziyyətinizi dəyişdirə biləcəyinizi unutmamalısınız ...
BCAA Əzələ kütləsinin yox olmasının qarşısına keçə bilərmi?
Əlbəttə ki, BCAA-dan istifadə edərək, vücudunuzdakı əzələ inşasında istifadə olunan ən mühüm amin turşularına sahib olacaqsınız. Əgər süd və süd məhsullarının lazımi miqdarda istehlak etməsəz və ya istehlak etməsəniz və bir çox əzələ inkişaf etdirmək üçün çox idman edirsinizsə, bir müddət sonra yanlış ola bilər. Onlar lazım olan amin turşularını ala bilməyən əzələlər ağır travma altında olduqda yorğunlaşacaqlar. Qalan istirahət və əzələlərin bərpası zamanı qeyri-adekvat amin turşuları sizin əzələ artımınızı dayandırmağa səbəb ola bilər. Hətta bədən yorğunluğa düşə və enerji üçün əzələ məhvinə başlaya bilər.
BCAA, klinik sınaqlarla uzun illər idmançı tərəfindən tez-tez seçilmiş bir qida tədarüküdür. Bu, əzələlərin böyüməsini dəstəkləyən və hüceyrələrə təlim üçün lazım olan enerjini ötürməyə kömək edən 3 əsas amin turşusu ehtiva edir. Bunlar: ozon, izolösin və valdin. BCAA yeyinti qidalarına olan tələbatınızın qarşısını almaq üçün böyük rol oynayır. Yaxşı bir qida proqramı əzələlərin məhv edilməsinin qarşısını almaq və əzələlərin böyüməsini sürətləndirmək üçün BCAA ilə təmin edilə bilər.
Ən yaxşı 5 BCAA-nı sizə təqdim edirik!
  1. OPTİMUM GOLD STANDARD BCAA 266 GRAM

2. SCİ-MX BCAA INTRA HARDCORE 480 GRAM

3. WEİDER PREMİUM BCAA POWDER 500 GRAM

4. GRENADE DEFEND BCAA 390 GRAM

5. SCİTEC BCAA+GLUTAMİNE XPRESS 600 GRAM

Şərhini yaz