Vaxtınız azdırsa, bu məşq proqramından istifadə edin

Gözəl bir bədənə sahib olmaq üçün, zamana və məşqçiyə deyil, düzgün məşq proqramına ehtiyacınız var.

Bobby Maximus deyir ki, insanlardan eşitdikləri iki böyük bəhanə var: "vaxtım yoxdur" və "mənim avadanlıqım yoxdur". Bu təkliflərə gözəl bir cavab var: 28 dəqiqəlik bir məşq lazım deyil. Vaxtınızı məhdudlaşdırdığınız günlərdə əlinizə əl qoymayacaq olan bu məşqdə hərəkətlər yüksək tempoludur.
Hər bir hərəkət əzələ inşa etməyi təmin edir, hərəkətlilik və yağ yandırmaları yaxşılaşdırır.
Təlimatlar: Verilən qaydada hərəkəti edin, hər hərəkət 30 saniyə, daha sonra isə 30 saniyə istirahət edilməlidir. Bu, 1 tur olacaq, 4 tur, 2 dəqiqə istirahət edəcək, sonra isə növbəti hərəkətə keçəcəksiniz. Beləliklə, misal üçün, qurbağa atışının 4 turu var; 2 dəqiqə istirahət edin. Daha sonra 4 dəfə sıçrayaraq, sonuncuya qədər eyni prosesi təkrarlayın. 1.Frog hop
2.Split squat jump
3.Burpee
4.Pushup
5.Bodyweight squat