60 saniyə ərzində iş stressini azaldın və məhsuldarlığınızı artırın

Bazar günü axşamları gələcək həftənin olduqca qabarıq edəcəklər siyahısını dərd tutmaqdan gözünüzə yuxu getmirsə, bu məsələdə tək deyilsiniz.

Əslinə baxsanız, işçilərin dörddə biri həftə sonundan sonra işə qayıdacaq olmaq stressi iləyuxusuz qalır və çoxları, bu stressi yalnız bazar ertəsi səhərlər işə gedərkən yaşayır.

Aparılan aktual bir tədqiqat sizi bir qədər rahatlaşdıracaq. Kanadanın Vaterloo Universiteti tədqiqatçıları, gələn email qutunuza nəzarət etmədən əvvəl keçirilən gündəlik stressin, zehin dağınıqlığını aradan qaldıran nəticəsini tapmışdır.

Ancaq ağzına qədər bir avtobusda beyninizi tarazlaşdırmağa çalışmaq qulağa o qədər də mümkün görünmür. Bunun əvəzinə bir şüur axını içində beyin fikirləri yazmaq üçün - narahatlıqlarınız, həftəlik hədəfləriniz, alış-veriş siyahınız kimi - özünüzə 1 dəqiqə ayırın. Daha sonra, ən mühüm hissə gəlir. Bütün bunları boş verin və kağızı cırıb atın. Bu texniki beyninizi məşğul edən lazımsız fikirlərdən xilas olsanız və həqiqətən məşğul olmağınız lazım olan işlərə diqqət yetirməyinizi təmin edəcək.

İşlə bağlı narahatlığınızı hələ həftə başlamazdan zibilə atmaq, sizə faydası olan bir fərqlilik yaradır. Üstəlik, gözlərinizi bağlayıb nəfəsinizi içinizə çəkmək məcburiyyətində də qalmayacaqsınız.