İdmandan sonra yağları yandırmağın ən ideal üsulu

Dözümlülüyünüzü artırmaq və artıq bir neçə kalori yandırmaq üçün, madəələr mübadiləsini sürətləndirən bu qısa məşqlərdən bir dənəsini həftədə iki və ya üç dəfə proqramınıza daxil edin.

GEAR SHIFTER

Bu, olduqca sadə bir məşqdir. Bir xronometr alın və qoşa bir sahə tapın. Saatı qoşun, başlayın və rahat bir tempdə 2 dəqiqə qaçın. Sürətiniz, eyni anda bir söhbəti davam etdirə biləcək formada olsun. 1 dəqiqə ərzində yavaşca sürətlənin. Sonra 30 saniyə ərzində bütün sürətinizlə yüksəldin. Bu üsulu 3 dəfə təkrar edin.

THE MOUNTAIN

Qısa bir sprint yolu olan bir yoxuş tapın. Yoxuşun aşağısından başlayın və yuxarı doğru sprint atın. Hər uzun addımda dizlərinizi yuxarı çəkməyə cəhd edin, görüş səviyyənizdə yalnız bir neçə metr irəliqalsın. Yoxuşdan aşağı doğru yenidən qaçın (bu qisim istirahət prosesidir) və təkrar edin. Başlanğıcda 3 tur edin və bu məşqi hər etdikdə 1 tur daha əlavə etməyi hədəf seçin.

THE PUNISHER

Bu məşq dözümlülüyünüzü artıracaqdır. 10 dəqiqə boyunca rahat bir tempdə qaçacaqsınız. Ancaq burada bir tərs tərəf var: Hər 25 saniyədə bir yerə enərək 3 və ya 5 jim edin. Yorulsanız da, jim formanızı qorumalısınız. Bütövlükdə neçə jim etdiyinizi hesablayın; Bu məşqi hər etdiyinizdə daha çox jim çəkməyə və ya daha uzağa qaçmağa çalışın.