Qış aylarında idmançılar necə qidalanmalıdır?

Qış aylarına girdiyimiz bu günlərdə idmançılar və sağlamlığına diqqət edənlər necə qidalanmalı olduqları onları narahat edir. Bu məsələnin cavabı xəbərdə.

Xüsusilə qış aylarında karbohidrogen qəbulunu idarəli bir şəkildə təmin etməliyik və keyfiyyətli karbohidratlara yer verməliyik ki, immunitet sistemimizidə güclü olsun.

Möhtəşəm qış tərəvəzlərindən istifadə edək və mövsümi tərəvəzlərdən istehlak edək. Qış tərəvəzləri arasında, yerkökü, kərəviz, razyana, kələm, gül kələmi, amerikan armudu, bamiyə, balqabaq, ispanaq, şirin kartof olur. Meyvələri isə, qreypfrut, limon, kivi, narıngi, portağal, armud kimi nümunə verə bilərik.

Qış üçün digər bir təklifdə, isti və zövqlə hazırlanacaq bir yulaf qarışığıdır. Yulaf qarışığı dadlı, asan ancaq bir o qədər də zəngin və kalori ilə dolu bir qidadır. Bununla yanaşı bizi tox tutar və enerji ilə təmin edir. Aparılan bir araşdırmaya görə, yeməyində yulaf yeyənlərin günortayeməyində üçdə bir daha az kalori istehlak etdiyi irəli sürülmüşdür.

mçinin immunitet sistemini qorumaya da dəstək olur. Hüceyrə zədənin qarşısını alan, sağlam dəri və saçları dəstəkləyən və hətta xərçəngin qarşısını alan bir antioksidant olan E vitamini ilə yüklüdür bu səbəblə şişirtmədən istehlak etmək bizə fayda verəcəkdir.

Yaz qış ayı fərq etmədən daim sərf etməyimiz lazım olan ancaq qışın xüsusilə qidalanarkən olması fayda verəcək qidalardan biride kefirdir. B1 və B2 vitaminləri, kalsium, fol turşusu, maqnezium və A vitamini baxımından olduqca zəngindir. Bu, bədənin əzələ və sümük böyüməsi üçün lazım olan qida və zülalların assimilyasiyasına yönəltməsini təmin edir. Əlavə olaraq, sinir sistemini sakitləşdirən, məşq sonrası idmançılar üçün ideal bir qidadır və əsas bir amin turşusu olan triptofandan ibarətdir.