Verilən kiloların geri alınması

Kilo geri alınması məsələsində sizə bu narahat edici vəziyyətin qarşısını almaq üçün köməkçi olacaq tövsiyələr verməyə davam edirik.

Özünü pəhrizə ən çox həsr edən adamlar belə motivasiyaları azalanda və aclıq özünü göstərəndə yeni, daha az kilo davam etdirməkdə çətinlik çəkirlər. Uzun müddətli kilo vermə işləri də əslində narahat edici bir meyli göstərir: Altı aylıq bir prosesdə az qala hər kəs kilo verməyi özünə məqsəd qoyur. Bunu dayandırdıqdan sonra yenidən almağa başlayır.

Problem, kilosu azalmış bədəninizin fərqli bir sistem qurmuş olmasdırı. Daha az kalori yandırırsınız və daha aşağı, yəni doyma hormonu səviyyələri səbəbiylə daha çox yemək istəyirsiniz.

Verdiyim kiloqramları geri alıram! Narahat olmayın, tək deyilsiniz.

HƏLL:

Məşqlər verilən kilo qoruma mövzusunda böyük bir amildir. Orqanizminizin iştahanıza xərclədiyi enerjiyə eyniləşdirməsi üçün fiziki fəallığa ehtiyac duyduğunu irəli sürən yeni bir çalışma yayıb.

Alimlər, həm kardiyo həm də güc məşqi etməyin yalnız tək birini etməkdən daha yaxşı olduğunu göstərir. Məşqsiz siz məşq edərkən daha çox-çox kalori yandırır və ağırlıq çalışması da əzələ kütləsini artır və ya ən azından qoruyur. Bu kombinasiya, enerji olaraq istifadə edərək və ya məşqlərdən sonra sağalma prosesindəqlukozu əzələləriniz saxlayaraq qan hərəkətinizdən şəkər və yağ turşularının təmizlənməsinə yardımçı olur.

YEMƏK GÜNDƏLİYİ TUTUN: Məşqlər həllin yalnız bir qismidir. Bəzən həyat tərzinizlə bağlı bütün komponentləri, göstərməyiniz də daxil olmaq üzrə qeydiyyat altına almalısınız. Çox insan üçün yemək gündəlikləri adətən çox çətindir. Ancaq verdiyi kiloqramları daim geri alan kişilər harada səhv etdiyini bilməlidirlər.