Yağ yandırma hiyləsi

Kardiyo məşqlərinizə ayıracaq bir saatınız olmaya bilər. Yenə də kiçik bir hiylə ilə günlərinizi yağ yandıraraq keçirə bilərsiniz.

Gündəlik həyatda qarşılaşdığımız sonu gəlməyən elektron poçtlar, bitməyən idarə heyətinin iclasları və məktəb təlaşı, bir saat ərzində məşqdə vaxt keçirmək, barmaqla göstərilir hala gətirib çıxardı. Gəlin qəbul edək: Nə qədər yaxşı niyyətli olsanız olun, bütün günorta arası məşqləriniz isinmə və duş seansları səbəbindən fasiləyə uğrayar. Lakin Bencamin Franklinin də dediyi kimi, dürüstlük ən yaxşı siyasətdir. British Journal of Sports Medicine jurnalında dərc olunan bir araşdırmaya görə, məşq proqramınıza məğlub olduğunuzu etiraf edə, kilo verməyin ən təsirli yollarından biri ola bilər.

Aparılan tədqiqatlar, 60 dəqiqəlik məşqi günlük planınıza daha uyğun bir şəkildə yarım saatlıq iki ayrı hissəyə bölmənin yağ yandırmanı da ikiyə bölür. Başqa sözlə, 5 kilometr qaçdığınız və sprint edərək təpə qaçışları vurduğunuz bir səhər məşqindən sonra günorta aranızdan deadlift ilə qiymətləndirmək, arıqlayacağınıza tərəddüd etmədən keçirdiyiniz 40-60 dəqiqəlik məşqdən daha çox təkan verə bilər. Bunun səbəbi, məlumatlanma getdikcə artan məşq sonrası artan oksigen istehlakı (EPOC), digər adı ilə afterburn təsiridir. Orqanizminiz gəlmə prosesinə dəstək olmaq üçün məşqdən sonra da oksigen istifadə etməyə davam edir və bunun üçün də qeyri-adi enerjiyə ehtiyacınız var. Yəni, orqanizminiz soyunub-geyinmə otağını tərk etdikdən sonra belə kalori yandırmağa davam edir və ümumi kalori yandırmağınız 15 % qədər qalxa bilər.

Məşq proqramını ikiyə böl!

Belə ki, tək bir məşq nəticəsində kalori yandırılması məhduddur. Bir sözlə, elmə qulaq verərək məşq proqramınızı ikiyə bölmək sadəcə proqramınızı tətbiq etməyinizə imkan verməklə kifayətlənmir, eyni zamanda afterburn təsiri altında keçirəcəyiniz müddəti də ikiyə qatlayaraq daha çox yağ verməyinizi təmin edir. Buna görə də bir az sakitləşin və artıq çəkidən qurtula bilmək üçün məşqlərinizi ikiyə bölün.

MƏŞQƏ FƏRQLİLİK QATIN

Səhər kardiyolarınızda dəyişikliklər edərək həm monotonluğu aradan qaldırmış olarsınız, həm də 30 dəqiqəlik bir qaçışdan daha çox kalori yandıra bilərsiniz.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.