Qarın əritmə hərəkətləri

Qarın bölgəsindəki yağlar necə gedir?
Oxucularımız sual verir: "Sadəcə, qarnım var. Hansı məşqi tövsiyə edərsiniz? Qarnımı necə əridim?

Abdominal məşqin prioriteti qarın bölgəsindəki əzələləri gücləndirmək və aşkarlamaqdır. Bu bölgədəki yağ və sudan xilas olmaq üçün növbəniz kardiyo məşqsiz olmalıdır. Sürətli və təsirli nəticələr üçün velosipeddə davam etməyinizi tövsiyə edirik. Həmçinin avar çəkmək də istədiyiniz nəticəni əldə etməyinizə sizə yardımçı olacaqdır.

Belinizdə qrıja varsa əgər, idman etmədən əvvəl bir mütəxəssislə görüşünüz çox əhəmiyyətlidir. Narazılığınızın nə dərəcədə olduğu haqqında fikir sahibi olmaq çox əhəmiyyətlidir. Belə hallarda məşqlər bir mütəxəssis nəzarətində tətbiq olunmalıdır.

Məşqlər təklifi kimi təsirli və təhlükə riski minimum olan "knee crunch"-ı təklif edərik.

Boyun düzləşməsi son dövrlərdə xüsusilə gənclərdə sıx görülən onurğa xəstəliklərindən biridir. Diqqət edilməzsə sonrakı mərhələdə boyun qrıjasına dönə bilmə ehtimalı yüksəkdir. Əzələlərdə gərginlik, baş və boyun funksiyalarında pozğunluq kimi daimi hallara yol aça bilər. Bu bölgəyə mənfi təsir edə biləcək məşqi uyğun bir şəkildə dəyişməlisiniz. Ayaqda edilə bilən, vasitəli və ya vasitəsiz tətbiq olunan qarın məşqlərinə yönəlin: Standing pike crunch, waist cincher ball diagonal pass kimi. Bu hərəkətlər boyun bölgəsinə minimum yük salır və qarın əzələləriniz sıxlaşdırır.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.