Güclü qarın əzələləri üçün əsas olan məlumatlar

Güclü qarın əzələləri üçün əsas nöqtələr nələrdir deyə narahat olursunuz. Məhz polad kimi əzələlər üçün bunları etməlisiniz!
Güclü qarın əzələləri üçün "Timsah Nefesi "ni təcrübədən keçirin.
Çünki qarın bölgəsini daha çox işlədir. Edilməsi çox sadədir: Qarnınızın üstə uzanın, əllərinizi alnınızın altına yerləşdirin. Başınızı əllərinizin üstündən qaldırmadan, beş saniyə ərzində burunla nəfəs alın və bunu edərkən döşünüzü deyil, qarnınızı şişirdin. Nəfəsi bir saniyə saxlayın, üç saniyə ərzində verin. Məşq zamanı da eyni nəfəs texnikanı təcrübənin və nəfəsinizi hərəkətə sərf etdiyiniz qismində verməyə diqqət edin.

Sinə açan məşqlər edin

Bədəninin arxa tərəfini işlədib ön tərəfini açan məşqlər, bud əzələlərini və onurğa ətrafındakı əzələləri alovlanaraq mərkəz bölgəsini gücləndirir və onurğanı düzəldər.

Yüzlərlə press edib. əziyyətlər çəkərək boş yerə vaxt itirməyin

Press qarının yalnız orta hissəsini işlədir. Üstəlik, bütün gün masa arxasında çalışırsınızsa, istəyəcəyiniz ən son şey daha çox önə əyilmə hərəkəti olmalıdır.

Jım etməyi şişirtməyin

Dörd dəqiqəlik jımlə özünüzə meydan oxumaq üçün yaxşı bir üsul ola bilər amma gündəlik bir məşqin tərkib hissəsi olmamalıdır. Müqavimət hərəkətləri etmək sizin üçün daha yaxşı bir seçim olacaq.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.