İdmançılar üçün önəmli meyvələr

Bütün meyvələr faydalıdır. lakin ön sırada olanlar bəs hansılardır?

Çox cəhətdən hansı meyvənin ən sağlam olduğunu soruşmaq, hansı idman növünün ən yaxşısı olduğunu soruşmaq kimidir; Cavab, hansı faydanı görmək istədiyinizə bağlıdır.

Meyvənin sağlamlıqla bağlı faydalarını yüksək səviyyəyə çıxarmaq lazım deyil. Məsələ qan şəkəri səviyyəniz üzərindəki təsirlər olduqda, meyvələr arasında çox da böyük fərq yoxdur.

Ən çox faydalı tərkibə məxsus meyvə moruq və böyürtkəndir.

Həmçinin əhəmiyyətli not: Meyvələri parçalayıb qarışdırmaq (smoothielerde olduğu kimi) həll oluna bilməyən lifləri parçalayır və daha çox meyvə şəkər tozunun orqanizminiz tərəfindən daha qısa müddətdə həzm olmasına yol açır. "Smoothie maşınının bıçaqları, uzun, həll oluna bilməyən lif simlərini kiçik hissəciklər halına gələnə qədər kəsib qoparır"

Meyvələrin bütün vitamin və qida dəyərlərini alacaq olsanız da smoothieleri şişirtməməyə diqqət etməyiniz lazım deyil.

Pəhrizə əlavə olunacaq ən yaxşı meyvə hansıdır?
İşlənməmiş meyvələrə sadiq olduğunuzu fərz etsək və hansı meyvə növünün qidalanma proqramınıza əlavə etmək üçün qətiyyən ən yaxşısı olduğunu narahat olursunuzsa, alış-veriş siyahınız ən üstün olması lazım olan bir janr var: Qırmızı meyvələr.

Çiyələk, böyürtkən, canavar üzümü, zoğal, qara qarağat, çoban üzümü də daxil ecazkar bir meyvədir çünki yağ və kaloriləri aşağıdır və yaxşı bir lif və bir çox təməl vitamin və mineral mənbəyidir.

Bundan başqa qırmızı meyvələr polifenol olaraq adlandırılan müxtəlif sağlam bitki kimyəvi maddələrlə doludur. Bunlara, tədqiqatların yaxşılaşan ürək və beyin sağlamlığı, azalan xərçəng riskləri, yaxşılaşan insulin həssaslığı və daha yaxşı qan təzyiqi dəyərləri ilə əlaqələndirdiyi antosiyaninler və antosiyanidinler də daxil. Daha çox tapıntı, qırmızı meyvələrdəki antioksidant biyoaktif komponentlər ilə daha aşağı enflamasyon səviyyəsi və sağlamlıqla bağlı digər faydalar arasında bir əlaqə qurdu. Xüsusən, moruq, sizin üçün yaxşı olan meyvələr arasından bu yarışın qalib gələni olacaq. Yuxarıda bəhs edilən sağlam qırmızı meyvə xüsusiyyətlərinə əlavə olaraq, bildirək ki, moruq şəkərdən çox lif ehtiva edir. Bu, olduqca yaxşı bir şeydir. Araşdırmalar, yeməyə meyilli lifi davamlı olaraq daha aşağı xəstəlik və ölüm nisbəti ilə əlaqələndirirlər, ancaq çox insan kifayət qədər lif sərf etmir. (Institute of Medicine, yetkin kişilərin gündə 30 ilə 38 qram lif yeməsini tövsiyə edir ancaq orta hesabla bir kişi bunun yarısı qədər istehlak edir). Bu səbəbdən bu və digər qırmızı meyvələrdən bol istehlak edin; Meyvələr nəqliyyat anbarlarında və ya mağaza rəflərində nə qədər uzun müddət qalarsa sağlam qida dəyərlərinin bir hissəsini o qədər itirməyə meylli olduğundan, təzə toplananların ən yaxşısı olduğunu deyir. Başqa bir yaxşı variant isə donmuş qırmızı meyvələr yemək olar, çünki adətən qırmızı meyvələr biçindən sonra dərhal dondurulur, bu da qida dəyərlərini mühafizə etmə nisbətini ən üst səviyyəyə çıxarır.

Son olaraq, çox müxtəlif meyvələr yeməyin ideal olduğunu unutmayın. Müxtəlif meyvələr, sağlamlıq üçün faydalı çox müxtəlif təsirlər ortaya qoyur və müxtəlif bitki mənşəli kimyəvi maddələrə məxsus olduğundan, yalnız tək bir növ meyvə istehlak etmək düzgün bir seçim deyil. Sağlam qidalanma rejiminin gündə iki kasa müxtəlif meyvələrdən ibarət olması lazım olduğunu da əlavə edirik.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.