Məşqə yeni başlayanlar üçün protein tozu məsələsi

Məşqdən əvvəl

Məşqdən bir yarım saat əvvəl içəcəyiniz protein tozu, ən böyük təsirə malik olacaq. Əgər tozu içdikdən saatlar sonra məşqə başlasanız çox da faydasını görməzsiniz. Yalnız zülal əmələ gətirən toz içməməyiniz sizin yararınızadır; Çünki zülal baxımından qüvvətli amma karbohidrat cəhətdən zəif bir toz ideal deyil və əzələ bəlalarına səbəb ola bilər.

İş təbii ki, toz istifadəsilə də bitmir; Məşq etməsəniz bunlar heç bir işə yaramaz!
Məşqdən sonra

Yağ qəbulu üçün uyğun bir yer və zaman var əlbəttə, ancaq məşq sonrası yağ üçün uyğun bir zaman deyil! Bədəndəki insulin tətikləməyə təkan verdiyi üçün karbonatlı tozlar daha uyğun olacaq. Əzələ toxumunun əməliyyat sürətini artırır.

Müntəzəm olaraq məşq edənlər üçün, bədən ağırlıqlarının hər bir kiloqramına 2 qram zülal almaq ən sərfəlisidir. Amma özünüzü zülal tozuna atmaq da doğru bir yol deyil; Bir yerdən sonra istədiyiniz qədər qəbul etsəniz də, işə yaramaz. Məşqdən dərhal sonra onu qəbul etmək isə hər mənada doğru seçimdir.

Yuxu öncəsi üçün

Bu işin optimalı, yuxudan bir saat əvvəl, amma bəzilərimiz bunu daha erkən saatlara çəkməyi seçim edə bilər. Rahat bir yuxu yatmaq üçün. Kazein tərkibli tozlar orqanizmdə olduqca ləng şəkildə paylanır. Yuxu əsnasında ifraz olunan inkişaf hormonları sayəsində maksimum performans alarsınız.

Əgər tozlar qəbul etmək istəmirsinizsə, böyük təhər bir stəkan süd və banan olduqca qüvvətli bir alternativ üsuludur. Süd intensiv şəkildə effektlidir və yuxu dövründə əzələ inkişafını sürətləndirir.

Amma bütün bunları sınamamışdan öncə müəlliminizlə də məsləhətləşməyi unutmayın.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.