Yağları paramparça edəcək 5 hərəkətli məşq

Sürətli və qəzəbli bu məşq sayəsində əllərinizi yandıracaq və bədəninizi formalaşdıracaqsınız.
Məşqçi: The Biggest Loserdan fitness müəllimi Jen Widerstrom


Faydaları: Bu 5 hareketlik məşq, izometrik və pliometrik məşqi birləşdirərək, partlayıcı və sürətli hərəkətlərdə istifadə etdiyiniz sürətli konvulsiv əzələ lifləri alovlanır.

Qüvvət və güc təmin edən bu bütün bədən məşqi, kalori yandırmanı təmin etdiyi üçün eyni zamanda yağlardan xilas olacaqsınız və formalaşmağı təmin edəcəksiniz.

Təlimatlar:

Məşqi müvafiq sıralanma ilə və aralarında fasilə vermədən edin.

1-ci Pushup to to follow, hər iki tərəflə 6 təkrar.
2-ci Plyo reverse lunge, hər iki tərəflə 8 təkrar.
3-cü Barbell catch, 12 təkrar
4-cü İso lunge tuck, hər iki tərəflə 8 təkrar.
5-ci Dumbbell curl fly press, 6 təkrar

Bu, 1 turdur. 4 tur edin və turlar arasında 90 saniyə dincəlin.

Qeyd: Başlıqları Youtube-da qeyd edərək hərəkətləri izləyə bilərsiniz.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.