Yetərincə yatmadıqda nə baş verir?

Az yatmaqla çox şeyi itirə bilərsiniz. Yuxu mübarizəsində qalib gəlmək üçün bu strateji qaydalara əməl edin.

YUXUNU ARTIRIN

Uzun bir işdən sonra axşam idman zalı, gecə görülməyə çalışılan sıra mövsümləri sizi gündə 20 saata qədər oyaq qoya bilər. Yuxu Pozğunluqları Mərkəzindən Dr. Guy Leschziner bunun beyniniz üçün nəqliyyatda spirt sərhədini aşmağa bənzər bir vəziyyət yaratdığını deyir. Yuxunuzu aldığınıza əmin olmaq üçün yatağa tövsiyə edilən minimum müddətdən iki saat daha tez girin.

YAĞI YATAQDA ƏRİT

Amerikada aparılan bir araşdırmaya görə, gündə beş saat və ya daha az yatmağın köklük riskini 15 faiz artırdığını tapdı. Leschzinera görə, bunun səbəbkarı metabolizm və iştaha nəzarət edən girelin və lepir hormonlarda dalğaların olmasıdır. Yataq otağınızın temperaturunu 18 dərəcənin altına salın. Bu, bədəninizin qeyri-adi istilik enerjisi istehsal etmək üçün metabolik sürətini artırılmasını təmin edir və yuxunuzda kalori yandıraraq kilo verə bilərsiniz.

MÜQAVİMƏT XƏSTƏLİYİ

London Sleep Centredan Professor Adrian Williams gündə yalnız beş saat yatan adamların ürək-damar xəstəlik və insulin müqaviməti inkişaf etdirmək riskinin daha yüksək olduğunu bildirir. Bunun qarşısını almağın ən yaxşı yolu məşqdir. Həftənin beş günü 30 dəqiqə yeriməyin insulin müqavimətinə mane ola və ya prosesi tərsinə çevirə biləcəyini göstərdi.

BÖYÜMƏ HORMONU ARTIR

Az miqdarda da olsa böyümə hormonu artırmağın sübut olunmuş yolları var və ağırlıqla squat aparmaq bunlardan biridir. Metabolizm saçların böyüməsinə qədər hər şeydən məsul olan böyümə hormonunun 60 faiz ilə 70 faizi yuxu zamanı istehsal olunur. Harvard Universitetində aparılan bir iş də qeyri-kafi yuxunun bu hormonun istehsalına zərbə endirdiyini göstərir. Böyümə hormonu istehsalında heç bir şey yuxunun yerinə keçə bilməz.

HƏQİQƏTLƏ ÜZLƏŞ

Sleep Schoolun qurucusu Dr. Guy Meadows "Orqanizminiz yuxu dərinizi toksinlərdən təmizləmək üçün istifadə edir" deyir. University Hospitals Case Medical Center hesabatlarına görə, kifayət qədər yatmayan adamların dərinin yenilənməsi 30 % daha uzun müddət alır. Gecə üzünüzü təmizləyin, yaxşı bir nəmləndirici sürtün və yatın. Beləliklə, yuxu zamanı dəriniz həddindən artıq ləkə tutmaz.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.