5 kq arıqlamaq əslində çox asandır

Bəzən kiçik dəyişikliklər böyük nəticələr doğurur. Artıq kiloqramlardan yaxa qurtarmaq, zəifləmək üçün bu üsulları təcrübədən keçirin.

Aldığınız son beş kilonu verməyin asan iş olmadığını düşünürsünüz? Xüsusilə də çoxdan bir pəhrizə başlamısınız və bu vəziyyət səbrinizi zorlayır? Ancaq az sonra sürətli kilo vermənin ən səmərəli üsullarını öyrənəcəksiniz.

Bəzi zamanlarda kilo verməyi çətinləşdirən şey, çox-çox su içməmək, ya da salat sousunu şişirtmək kimi, fərqində olmadan həyata keçirdiyimiz gündəlik adət-ənənələrimizdir. Nəysə ki bir sıra dəyişikliklərlə kilo vermə müddətinizə təkan verə və yayla mərhələsindən xilas olabilərsiniz. Aldığınız son beş kilonu vermək üçün bu 17 üsulu tətbiq edə və həyatınıza daha sağlam bir şəkildə davam edə bilərsiniz.

Gün boyu su içərək kilo verin
Yağ yandırmaq istəyirsinizsə H20-nun gücündən istifadə etməyiniz lazımdır. Lorraine Universiteti tərəfindən aparılan araşdırmalar, maye qəbulunun kilo verməyə təkan verdiyini göstərərkən, The MIND Diet kitabının müəllifi Meggi Mun, "Su içmək yemə miqdarını azaldır, yağ hüceyrələrinin parçalanmasını asanlaşdırar və metabolizm sürətini bir miqdar artır" deyir.

Digər tərəfdən, qidalanma proqramınıza su nisbəti yüksək meyvələri, tərəvəzləri və içkiləri əlavə etməyiniz, kalori əzəmətinizi azaldacaqdır. Günə başlayarkən keçirdiyiniz ilk işlərdən biri su içmək olsun və stəkanınızı gün boyu yanınızda saxlayın.

Su Məzmunu Yüksək Qidaları İstehlak Edin
Mun, "Su nisbəti yüksək atıştırmalıqlar və yeməklər, kalori istehlakının aşağı miqdarlarda qalmasını təmin et" deyir. Bu da daha tez doyacaqsınız, daha uzun müddət tox qalacağınız və beş kilo daha qısa müddətdə verəcəyiniz mənasını verir.

Gündəlik Tut
Kilo vermək üçün çalışırsınızsa, nahar etdiklərinizin gündəliyini tutmağınız işinizə yarayar. Aparılan araşdırmalara görə, yediyinizi təqib etməyin sağlam yeməklər seçmək və pay həcmini ağlabatan tutmaq üçün asanlaşdıran amillərdir.

Ağıllı telefonunuzun kamerası sayəsində gününüzü vizual olaraq da saxlaya bilərik. Bu üsul insanların yemə vərdişlərini təqib etməsi üçün asanlıqla təmin edir və olduqca əyləncəli bir zövq bəxş edir.

Sağlam Qidalarla Təmas Qur
Qidalanmaq üçün ləzzətli və qidalandırıcı üstünlüklər etmə ehtimalınızı mümkün qədər asanlaşdırmaq lazımdır. Sağlam yeməklər daha rahat kilo verəcəyinizə zəmanətdir.

Eyni məntiqi soyuducu üçün də istifadə edin. Soyuducunun göz səviyyənizə uyğun gələn bölmələrinə süzmə qatıq, İslandiya qatğı (skyr), xüms, ya da yerkökü yerləşdirin.

Nə qədər yeyirsiniz bilmək üçün arxasında dəlil qoyan yeyəcəkləri seçim etməyiniz lazım gəldiyini də bilin.

Həftəlik Plan Qur
Qidalanma planlarının işə yaramaq səbəbi, pay nəzarətini yeyəcəkləri hazırlayıb bölərkən et. Bundan əlavə, qidalanma planları sayəsində, yeyəcəksiniz, ya da vaxtınız olmadığı hallarda nəfəsi sizə ən yaxın fastfood restoranında almazsınız.

Qarşınızda bir plan olanda sağlam qərar verməyin çox asan olduğunu deyə bilərik.

Yemək hazırlamağı asanlaşdırmaq üçün kütləvi bişirmə edin. Taxıl, makaron, şorba, şorbanın yanında Brüssel kələmi, kök və kələm kimi yenidən qızdırılacaq sağlam tərəvəzlərə üstünlük verməyinizi təklif edirik. Bir başqa üsul də axşam yeməyinizi növbəti günün səhər yeməyi olaraq işlətmək və bu dəfə də kiçik dəyişikliklərlə növbəti axşam istifadə etməkdir.

Turşulu İçkilərlə Vidalaş
Kalori alışını azaltmağın ən təsirli və asan yollarından biri də qazlı içkiləri istehlak etməkdən imtina etməkdir. Aparılan araşdırmalar, kola kimi qazlı içkilərin uşaqlarda və yeniyetmələrdə kilo almağa yol açdığını ortaya qoyur. Bu səbəblə beş kilo vermək istəyirsinizsə, şəkərsiz içkilərə üstünlük verin.

Axşam Yeməyini Erkən Ye
Artıq kiloqramlardan yaxa qurtarmaq istəyirsinizsə, axşam yeməyinizi 19.00 ya da 20.00-dan sonra yeməyin.

Bu vəziyyət eynilə avtomobilinizin benzinə qarajda deyil, yollarda ehtiyac duyması kimidir. İnsan orqanizmi gündəlik fəaliyyətlər əsnasında axşam divanda uzandığınız vaxtdan daha çox enerjiyə ehtiyac duyur. Harris-Pincus, "Digər tərəfdən, axşam yeməyində yediyimiz yeməklər adətən karbohidrat, yağ və kalori baxımından zəngin olmağa meyllidir deyir.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.