Turp yeməyin 6 faydası

Turp yeməyin bədənə 6 faydası. Turpun sağlamlığa təsirlərinə nəzər salaq.
Turp, sevənlərin çox sevdiyi, sevməyənlərin isə dərhal heç sevmədiyi bir tərəvəz. Aparılan araşdırmalar, turp yeməyin faydalarını ortaya qoydular.

Turp yemənin sağlamlıq üçün faydaları
Qana oksigen təmin edir
Qırmızı turp, qırmızı qan hüceyrələrinin gördüyü zədə nəzarət etmə xüsusiyyəti ilə tanınır və qandakı oksigen miqdarını artırır.

Turpda yüksək miqdarda C vitamini olur
C vitamini dedikdə ağıllara ilk olaraq portağal gəlir ancaq turp da bir c vitamini anbarıdır. Soyuqdəymədən qoruyur və qığırdağı təşkil edən kolajenin formalaşmasında təsirlidir.

Turp yeməyin ürəyə təsiri
Qırmızı turp, ürəyin düzgün işləməsini təmin edir və ürək- damar xəstəliklərinə qarşı bir qalxan vəzifəsində görünür. Bundan başqa qırmızı turpda fol turşusu və flavonoid məzmunu yüksəkdir.

Turp yemək qan təzyiqini nəzarət edir
Qırmızı turpda, təzyiqi aşağı salmağa yarayan kalium var.

Turp yemək dərini gözəlləşdirir
Hər gün turp istehlak edilsə, dəri qurudan, sızanaqlardan və sızanağın əmələ gətirdiyi qızartıdan qorumuş olarsınız. Bunun yanında turp istehlak etmənin saç sağlamlığına da müsbət təsirləri olduğu sübut olunmuşdur.

Turp xərçəngə qarşı qoruyur
Qırmızı turp sulfidli birləşmələr baxımından zəngin olması səbəbiylə, qaraciyər və ödün dostu kimi tanınır. Bu xüsusiyyətlərinin yanında turp yemək xərçəngə qarşı bədəni qoruyur.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.