Yüklənməmə həftəsi nədir?

Yüklənməmə (deloading)," bərpanın və yaxşılaşmanın dəstəklənməsi üçün məşqlərinizin gücünün və sıxlığının azaldılması deməkdir.
Bir az yorğunuq, elə deyilmi? Sizi günahlandırmırıq. Yaz bədənini qorumaq üçün xərclədiyiniz iş olduqca yorucu ola bilər. Gecələr günlərdən uzunu ayağınızı qazdan çəkmək və tempi yüngülləşdirmək üçün doğru zaman ola bilər.

Uyğun bir şəkildə dincəlmədən orqanizminizin güc vermə qabiliyyəti əngəllənir və nəticə almamamğa başlayır. Əzələləriniz yaxşı hiss etsə də, ağırlıq çalışmaq bədəninizdəki çoxlu funksiyalardan məsul olan mərkəzi sinir sisteminizə zərər verir. Mərkəzi sinir siteminiz tükənibsə, enerjinizi toplamaqda və gündəlik həyatınızda yetirməkdə çətinlik çəkirsiniz.

Hər beşinci həftədə bir yüklənməmə həftəsi edin. Gecə gec saatlarda evə alkoqollu dönüb ertəsi gün yorucu məşqlər etmək tükenmişliyə gedən ən qısa yoldur. Məlumatlarımız işinizi asanlaşdıracaq.

Yüklənməmə tənbəllik üçün bir bəhanə deyil. Bu addımları təqib edin və nəticəsini görün.

AZALDIN

Standart bir məşq həftəsində əsasən qaldırdığınız çəkiləri və təkrarları 50% azaldın.

SAKİT OLUN

Yüksək sıxlıqlı məşqdən imtina edib davamlı və sabit kardiyo üçün maksimum ürək döyüntü sürətiniz 70 % hədəf seçən bir məşq edin.

YENİ ŞEYLƏR TƏCRÜBƏ EDİN

Bu həftə gimnastika və ya yoqa kimi müxtəlif təlimləri sınamaq üçün bir fürsət olaraq istifadə edin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.