Hansı növ qidalar nə zaman yeyilməlidir?

Qidalanma mütəxəssisi Kris Lowe, hansı qidaları nə zaman yeməli olduğunu və onlardan nə zaman çəkinmək lazım olduğunu söyləyir.

QIRMIZI ƏT

Məşqdən əvvəl çox artıq qırmızı ət yeməkdən çəkinin. Həzm olunma sürəti aşağıdır və ürəyinizi narahat edir. Onu məşqdən sonraya saxlasanız daha yazşı olar.

ŞƏKƏR

Karbohidratlar çıxış məhsulunuzdur, bu üzdən əvvəl, ya da sonra şəkər istehlak edin. Əgər fasiləsiz 90 dəqiqə və üzəri məşq edəcəksinizsə, məşq zamanı da istehlak edin.

SÜD MƏHSULLARI

Süd, məşq sonrası üçün möcüzədir: Təmir (protein), yenilənmə (karb). Və hidrasyon-u təmin etmək (maye). Daha çox əzələ zülalı sintezi üçün tam yağlı olanına üstünlük verin.

GLUTEİN

Təcrübə etməkdən çəkinməyin. Taxıl mənşəli lif baxımından zəngin bəzi yeməklər, məşq öncəsi arzuolunmaz şişkinliyə səbəb ola bilər. Ancaq hökmən çörək deyirsinizsə, məşq sonrası bir sendviçin dadını çıxarın.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.