Qarın əzələlərinizi yay fəslinə hazır edin

Qarın əzələlərinizin yuvalarından çıxmasına yol açacaq olan V AND PRESS məşqi ilə çimərlik bədəninə hamıdan əvvəl sahib ola bilərsiniz.
QARIN ƏZƏLƏLƏRİNİ həyata döndərmək istəyənlər əsasən klassik məşqə ümid edirlər. Ancaq yalnız ənənəvi məşq hərəkətlərinə bel bağlamaq, bu işin yalnız yarısını görmək deməkdir. Qarın əzələləriniz həftələrdir davam etdirdiyiniz təmiz qidalanma proqramınızın nəticəsində qabarıq hala gətirmək istəyirsinizsə, sadəcə, qarşı tərəfdə yerləşən abdominal əsəblərinizi deyil, bütün mərkəz bölgə əsəblərinizi hədəfə almağınız lazımdır.

Əllərinizi və ayaqlarınızı yerdən kəsdiyiniz "hollow" mövqeyinin oblik əsəblərinizi işləyəcəyini deyən Los Ancelesdə yaşayan və bir çox görkəmli dərs verən şəxsi məşqçi Mən Bruno, "Bu vəziyyətdə vacib olan bədəninizi sabit saxlamaqdır. Alçalmağa və ya hər hansı bir istiqamətə doğru çevriliş etməməyə çalış" deyir. İdman növünün tarazlıq məhdudiyyəti mərkəz bölgə əsəblərinizi dərindən işlədərək funksional qüvvənizi artıracağı kimi, ayaqlarınızı yerdən qaldıraraq özünüzə doğru çəkməyiniz də rectus abdominis əsəblərinizi inkişaf etdirərək nəhayət qarın əzələlərinizin ortaya çıxmasını təmin edəcəkdir. Hərəkətın son mərhələsindəki əlbəyaxa isə yalnız çiyinlərinizi genişləndirməklə kifayətlənmir, eyni zamanda sizi dik tutmağa çalışdığı üçün oblik əzələləriniz da oyuna daxil olmasını təmin edir.

Qarın əzələlərini ortaya çıxarmaq üçün hərəkəti həftədə iki dəfə edin və hər qol üçün 10 təkrardan üç bənd şəklində tətbiq edin. Hər bir təkrarın sonunda qarın əzələlərinizə bir addım daha yaxınlaşdığınızı ağlınızdan çıxarın.

01 YERİNƏ OTUR
Yerə oturaraq dizlərinizi bükün. Sağ əlinizə aldığınız kettlebelli kürəyiniz səviyyəsində tutun. İşin çətin hissəsi başlamazdan əvvəl sol qolunuzu yanınıza doğru uzadaraq balansınızı qurun.

02 V HƏRFİNƏ KEÇ
Budunun üstündə bədəninizi geriyə doğru söykənin. Ayaqlarınızı yerdən qaldırın. Ayaqlarınızı idarəli bir şəkildə önə doğru uzadın. Balansınızı etdiyiniz an başlanğıc mövqeyinə keçdiniz deməkdir.

03 İÇƏRİ VƏ ÇÖLƏ
Ağırlıq çiyində olan zaman qarın əzələlərinizi sıxaraq dərin bir nəfəs alın. Bu zaman dizlərinizi sinənizə doğru çəkin. Nəfəsinizi verəndən sonra hərəkəti tərsinə doğru tətbiq edərək ayaqlarınızı uzadın.

04 HƏRƏKƏTVERİCİ QÜVVƏ
İlk hərəkəti bitirmək üçün kettlebelli yavaşca başınızın üstünə qaldırın. Ağırlığı idarəli bir şəkildə alçaldın. Mərkəz işinizi bitirdikdən sonra yenidən tarazlıq qurun və hərəkəti digər əlinizlə təkrar edin.

Şərhini yaz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.